Annons

Designonline Black Week-ökade med 270% - redo för tuff helg Designonlines BF-team redo för finalen

Designonline Black Week-ökade med 270% - redo för tuff helg

2018-11-23 16:00

"Här är det full fart".

Med 15-70 procents Black Friday-rabatt på hela sortimentet kommer det knappast som någon överraskning att Designonline har fullt upp i dag. Företaget har dessutom satsat stort under hela Black Week, vilket man såg effekt av redan i början av veckan.

- Black Week, måndag-torsdag har varit en succé! Vi har växt med mer än 270 procent jämfört med föregående år. De fyra första dagarna på veckan så sålde vi lika mycket som vi sålde för under måndag-lördag förra året. Så här är det full fart, rapporterar Designonlines vd Bank Bergström.

Samma leveranskvalité som annars

Företagets anställda, som i lugnet före dagens storm hann med att ta gruppbilden ovan, har enligt Bank Bergström levererat på topp hela veckan.

- Det som vi är extra stolta över är att vi under hela veckan har lyckats hålla samma leveranskvalité som under resten av året, och dessutom så får alla våra kunder svar inom 24 timmar från det att de hör av sig till kundservice.

Full fart på Designonlines lager i dag

Annons
Annons

"Har förberett oss väl"

Designonline är nu redo för en riktigt hektisk final under resten av fredagen samt lördagen och söndagen. Men förhoppningsvis ska allt gå vägen även då.

- Visst kommer det att bli tufft att bibehålla samma höga kvalité med den kraftiga försäljningsökning vi räknar med under veckoslutet, men vi har förberett oss väl och är laddade inför utmaningen att fortsatt jobba för att ha branschens nöjdaste kunder, avslutar Bank Bergström.

Johanna Allhorn

Chefredaktör

Annons
Nya rekord trots prissättningsfel och strejker

Nya rekord trots prissättningsfel och strejker

Bättre än Black Friday och Cyber Monday kombinerat.

Annons
Annons
IKEA stänger ner sin enda fabrik i USA

IKEA stänger ner sin enda fabrik i USA

300 personer påverkas.

Gekås är 10,36 procent billigare än andra butiker

Gekås är 10,36 procent billigare än andra butiker

Var tredje produkt är dyrare.

PostNord förbättrar sitt resultat med 800 miljoner

PostNord förbättrar sitt resultat med 800 miljoner

Fortsatt negativt dock.

Annons
Annons

Du missar väl inte vårt nyhetsbrev E-handelsnytt?

Gents släpper prenumerationstjänst för parfym

Gents släpper prenumerationstjänst för parfym

Ger sig in i konkurrensen.

Apotea slog miljarden redan under första halvåret

Apotea slog miljarden redan under första halvåret

Försäljningen ökade med 36 procent.

Bygghemma omsatte 1,7 miljarder:

Bygghemma omsatte 1,7 miljarder: "Snabb tillväxt"

"Finland var särskilt tillfredsställande".

Annons
Annons
TPL-aktör omsatte 75 miljoner på ett halvår

TPL-aktör omsatte 75 miljoner på ett halvår

Ny anläggning ger resultat.

Annons
Jobb på Ehandel.se

Gudrun Sjöden Design AB söker:

Produktägare

Lomax Sweden AB söker:

Online Marketing Assistant - Helsingborg - Lomax Sweden AB

Plantagen Sverige AB söker:

Junior Webbredaktör

MM Sports söker:

Inköpare till MM Sports


Om Ehandel.se

Vi är en objektiv community och nättidning utan ägarintresse från leverantörer. Vårt mål är att främja svensk e-handel genom att sprida kunskap.

Kontaktinformation

info@ehandel.se

Vill du annonsera?

marknad@ehandel.se

Bolagsinformation

EHANDEL SE AB
Orgno. 556861-7517

Emblem Emblem Emblem
×

Du missar väl inte vårt nyhetsbrev?

Varje fredag får du exklusiva nyheter först av alla samt en summering av hela veckan. Stäng denna ruta