Annons

E-handelsstjärnan Pouya Boland till årets NXT Nordic

Klart: E-handelsstjärnan Pouya Boland till årets NXT Nordic

2019-05-23 13:31

Chiquelles vd till Nordens största e-handelskonferens.

Den som följer Chiquelles vd och grundare Pouya Boland i sociala medier har säkerligen märkt att han på senare tid har hunnit med att besöka både Las Vegas och Barcelona - för att nämna några exempel - för att prata om e-handelsrelaterade frågor. 

Om du har missat hans framträdanden behöver du dock inte oroa dig. Den 4 juni får du en ny chans, för då intar Pouya Boland scenen på e-handelskonferensen NXT i Oslo, som arrangeras av oss på Ehandel.se och vår systersajt Ehandel.com.

LÄS ÄVEN: E-handelskonferensen NXT: Kommer bli störst i Norden

Där ska han hålla ett anförande på temat e-handelns resa in i framtiden.

Vad ska det handla om mer i detalj?

Annons
Annons
- Jag kommer att göra en djupdykning i fast fashion och i Chiquelles snabba ledtider. Från idé till design, produktion, och att slutligen ha produkterna online inom två till tre veckor, säger Pouya Boland.
- Men också - och det är ännu viktigare - skiftet och transformationen inom modevärlden. De traditionella spelarna versus "fast fashion"-märken som Chiquelle, fortsätter han.

"Måste arbeta mot en perfekt upplevelse"

Pouya Boland kommer också att komma med insikter om att samarbeta med influencers och att arbeta med AR - Augmented Reality.

Vilka utmaningar inom nordisk e-handel tycker du är mest akuta att adressera?

- Du måste arbeta mot en perfekt kundupplevelse om du vill överleva som en traditionell detaljhandlare men även som e-handlare, och ta till dig skiftet från traditionell marknadsföring till den enorma potentialen i sociala medier och att interagera direkt med konsumenterna.

Pouya Boland ser NXT som ett lysande tillfälle att interagera med personer inom nordisk e-handel. Han vill gärna att hans företag ska bidra till att sätta Norden på den internationella e-handelskartan.

Vad kan deltagarna på årets NXT förvänta sig av din presentation?

- Jag hoppas att jag får många frågor från publiken. Jag tycker att det är väldigt viktigt med interaktion och vi är öppna med att dela med oss av våra strategier och arbetssätt. Jag ser verkligen fram emot att tala på den här konferensen.

Johanna Allhorn

Chefredaktör

Annons
Campadre öppnar pop-up

Campadre öppnar pop-up

Går från online till offline.

Annons
Annons
De investerar 155 miljoner i Babyshop.se

De investerar 155 miljoner i Babyshop.se

Inte första gången.

KappAhl sa upp 50 tjänster och stängde 20 butiker

KappAhl sa upp 50 tjänster och stängde 20 butiker

Satsar på e-handeln.

RNB:s e-handel ökade med 20 procent

RNB:s e-handel ökade med 20 procent

Men resultatet sjönk.

Annons
Annons

Du missar väl inte vårt nyhetsbrev E-handelsnytt?

Nästa nivå av en obemannad kassalös butik

Nästa nivå av en obemannad kassalös butik

Betala med ansiktet.

Svensk härmar Amazon - Lagerabetet blir ett datorspel

Svensk härmar Amazon - Lagerabetet blir ett datorspel

"Titulera sig truckninja istället för truckförare".

Annons
Annons
E-däckbolaget vände trenden och sålde för 248 miljoner

E-däckbolaget vände trenden och sålde för 248 miljoner

17 år i branschen.

Annons
Jobb på Ehandel.se

Colourpicture Europe AB söker:

E-commerce Manager

iDeal Of Sweden söker:

Web Analyst

Jewelrybox.se söker:

E-commerce Ninja

Topformula Healthcare AB. söker:

Online Merchandiser


Om Ehandel.se

Vi är en objektiv community och nättidning utan ägarintresse från leverantörer. Vårt mål är att främja svensk e-handel genom att sprida kunskap.

Kontaktinformation

info@ehandel.se

Vill du annonsera?

marknad@ehandel.se

Bolagsinformation

EHANDEL SE AB
Orgno. 556861-7517

Emblem Emblem Emblem
×

Du missar väl inte vårt nyhetsbrev?

Varje fredag får du exklusiva nyheter först av alla samt en summering av hela veckan. Stäng denna ruta