Annons

Kundkontakt och mingel när Beardshop.se fixar skäggfest Förra årets World Beard Day blev en succé enligt arrangören

Kundkontakt och mingel när Beardshop.se fixar skäggfest

2016-08-15 14:57

Över tusen deltagare väntas när Beardshop.se arrangerar World Beard Day i Stockholm.

Den 3:e september har det blivit dags för World Beard Day i Stockholm, en dag då skäggiga män, företagare inom skäggbranschen och andra intresserade kan ses för att knyta kontakter. Dagen bjuder på skäggmässa, fest och tävlingen Swedish Beard & Moustache Competition 2016.

World Beard Day anordnas av e-handlaren Beardshop som håller i evenemanget för andra året i rad.

- Förra året blev en succé och det har pratas om den i sociala medier efter det. Så i år samlar vi hela "skäggsverige" till en gemensam fest, där killar med skägg, skäggvårdstillverkare och barberare kan träffas, knyta kontakter och helt enkelt ha kul tillsammans, säger Karin Fahlström på Beardshop.se.

Beardshop.se utlovar ett gediget program för sina skäggintresserade gäster. Tillställningen inleds med en skäggparad från Medborgarplatsen i Stockholm, och för den som inte orkar mingla kommer dagen att bjuda på en hel del scenunderhållning.

Annons
Annons

Tävlingar och skäggiga DJ:s

Utöver ovan nämnda tävling, där vinnarna i fem klasser ska utses av en internationell jury, blir det bland annat Barber Battle med barberare från olika länder. Skäggiga DJ:s kommer att stå för musiken.

- Vi är väldigt stolta över att få in internationella deltagare: barberare från England, en "barberarlegend" från Kanada och grundare av internationella märken. Skäggtävlingen med fem tävlingsklasser kommer att hålla internationell standard, under ledning av Hans Hamrin från Svenska Mustaschklubben, berättar Karin Fahlström.

Att ta del av festligheterna kostar 125 kronor med förköp och 165 kronor i dörren. Den som är snabbt framme kan även lyckas komma över en så kallad VIB-biljett för 495 kronor. Då ingår även en goodiebag. Biljetterna säljs på Beardshop.se.

Johanna Allhorn

Chefredaktör

Annons
Motorsweden kör sitt eget race

Videointervju: Motorsweden kör sitt eget race

Stärker sitt varumärke genom återförsäljare.

Annons
Annons
Lush dissar över 1 miljon följare på sociala medier

Lush dissar över 1 miljon följare på sociala medier

"Trötta på att slåss med algoritmer".

Landet där Amazon förlorade fajten om <nobr>e-handeln</nobr>

Landet där Amazon förlorade fajten om e-handeln

Ger upp efter 15 år.

Sveriges mest <nobr>e-handelsvänliga</nobr> stad

Sveriges mest e-handelsvänliga stad

Klättrade 124 platser.

Annons
Annons

Du missar väl inte vårt nyhetsbrev E-handelsnytt?

Svensk e-handel omsatte 268 miljarder kronor

Svensk e-handel omsatte 268 miljarder kronor

Varor tar andelar av resor.

Jula ökade med 26 procent -

Jula ökade med 26 procent - "Når nya kundgrupper online"

Sen påsk firas i e-handelsvärlden.

Cykelbolagets investerare, vänner och familj får hjälpa till

Cykelbolagets investerare, vänner och familj får hjälpa till

"Hade nog inte räknat med att växa så pass snabbt".

Annons
Annons
Qliros Q1:

Qliros Q1: "CDON Marketplace ökade kraftigt försäljningen"

"Nettoomsättningen minskade 31 procent".

Annons
Jobb på Ehandel.se

OK-Förlaget söker:

Marknadsförare med digital kompetens

Bythjul Norden AB (www.bythjul.com) söker:

Category Manager

iDeal of Sweden söker:

CRM Manager

JFR E-COMMERCE AB söker:

Content Creator


Om Ehandel.se

Vi är en objektiv community och nättidning utan ägarintresse från leverantörer. Vårt mål är att främja svensk e-handel genom att sprida kunskap.

Kontaktinformation

info@ehandel.se

Vill du annonsera?

marknad@ehandel.se

Bolagsinformation

EHANDEL SE AB
Orgno. 556861-7517

Emblem Emblem Emblem
×

Du missar väl inte vårt nyhetsbrev?

Varje fredag får du exklusiva nyheter först av alla samt en summering av hela veckan. Stäng denna ruta