Annons

Kundkontakt och mingel när Beardshop.se fixar skäggfest Förra årets World Beard Day blev en succé enligt arrangören

Kundkontakt och mingel när Beardshop.se fixar skäggfest

2016-08-15 14:57

Över tusen deltagare väntas när Beardshop.se arrangerar World Beard Day i Stockholm.

Den 3:e september har det blivit dags för World Beard Day i Stockholm, en dag då skäggiga män, företagare inom skäggbranschen och andra intresserade kan ses för att knyta kontakter. Dagen bjuder på skäggmässa, fest och tävlingen Swedish Beard & Moustache Competition 2016.

World Beard Day anordnas av e-handlaren Beardshop som håller i evenemanget för andra året i rad.

- Förra året blev en succé och det har pratas om den i sociala medier efter det. Så i år samlar vi hela "skäggsverige" till en gemensam fest, där killar med skägg, skäggvårdstillverkare och barberare kan träffas, knyta kontakter och helt enkelt ha kul tillsammans, säger Karin Fahlström på Beardshop.se.

Beardshop.se utlovar ett gediget program för sina skäggintresserade gäster. Tillställningen inleds med en skäggparad från Medborgarplatsen i Stockholm, och för den som inte orkar mingla kommer dagen att bjuda på en hel del scenunderhållning.

Annons
Annons

Tävlingar och skäggiga DJ:s

Utöver ovan nämnda tävling, där vinnarna i fem klasser ska utses av en internationell jury, blir det bland annat Barber Battle med barberare från olika länder. Skäggiga DJ:s kommer att stå för musiken.

- Vi är väldigt stolta över att få in internationella deltagare: barberare från England, en "barberarlegend" från Kanada och grundare av internationella märken. Skäggtävlingen med fem tävlingsklasser kommer att hålla internationell standard, under ledning av Hans Hamrin från Svenska Mustaschklubben, berättar Karin Fahlström.

Att ta del av festligheterna kostar 125 kronor med förköp och 165 kronor i dörren. Den som är snabbt framme kan även lyckas komma över en så kallad VIB-biljett för 495 kronor. Då ingår även en goodiebag. Biljetterna säljs på Beardshop.se.

Johanna Allhorn

Chefredaktör

Annons
Campadre öppnar pop-up

Campadre öppnar pop-up

Går från online till offline.

Annons
Annons
De investerar 155 miljoner i Babyshop.se

De investerar 155 miljoner i Babyshop.se

Inte första gången.

KappAhl sa upp 50 tjänster och stängde 20 butiker

KappAhl sa upp 50 tjänster och stängde 20 butiker

Satsar på e-handeln.

RNB:s e-handel ökade med 20 procent

RNB:s e-handel ökade med 20 procent

Men resultatet sjönk.

Annons
Annons

Du missar väl inte vårt nyhetsbrev E-handelsnytt?

Nästa nivå av en obemannad kassalös butik

Nästa nivå av en obemannad kassalös butik

Betala med ansiktet.

Svensk härmar Amazon - Lagerabetet blir ett datorspel

Svensk härmar Amazon - Lagerabetet blir ett datorspel

"Titulera sig truckninja istället för truckförare".

Annons
Annons
E-däckbolaget vände trenden och sålde för 248 miljoner

E-däckbolaget vände trenden och sålde för 248 miljoner

17 år i branschen.

Annons
Jobb på Ehandel.se

Colourpicture Europe AB söker:

E-commerce Manager

iDeal Of Sweden söker:

Web Analyst

Jewelrybox.se söker:

E-commerce Ninja

Topformula Healthcare AB. söker:

Online Merchandiser


Om Ehandel.se

Vi är en objektiv community och nättidning utan ägarintresse från leverantörer. Vårt mål är att främja svensk e-handel genom att sprida kunskap.

Kontaktinformation

info@ehandel.se

Vill du annonsera?

marknad@ehandel.se

Bolagsinformation

EHANDEL SE AB
Orgno. 556861-7517

Emblem Emblem Emblem
×

Du missar väl inte vårt nyhetsbrev?

Varje fredag får du exklusiva nyheter först av alla samt en summering av hela veckan. Stäng denna ruta