Annons

Kundkontakt och mingel när Beardshop.se fixar skäggfest Förra årets World Beard Day blev en succé enligt arrangören

Kundkontakt och mingel när Beardshop.se fixar skäggfest

2016-08-15 14:57

Över tusen deltagare väntas när Beardshop.se arrangerar World Beard Day i Stockholm.

Den 3:e september har det blivit dags för World Beard Day i Stockholm, en dag då skäggiga män, företagare inom skäggbranschen och andra intresserade kan ses för att knyta kontakter. Dagen bjuder på skäggmässa, fest och tävlingen Swedish Beard & Moustache Competition 2016.

World Beard Day anordnas av e-handlaren Beardshop som håller i evenemanget för andra året i rad.

- Förra året blev en succé och det har pratas om den i sociala medier efter det. Så i år samlar vi hela "skäggsverige" till en gemensam fest, där killar med skägg, skäggvårdstillverkare och barberare kan träffas, knyta kontakter och helt enkelt ha kul tillsammans, säger Karin Fahlström på Beardshop.se.

Beardshop.se utlovar ett gediget program för sina skäggintresserade gäster. Tillställningen inleds med en skäggparad från Medborgarplatsen i Stockholm, och för den som inte orkar mingla kommer dagen att bjuda på en hel del scenunderhållning.

Annons
Annons

Tävlingar och skäggiga DJ:s

Utöver ovan nämnda tävling, där vinnarna i fem klasser ska utses av en internationell jury, blir det bland annat Barber Battle med barberare från olika länder. Skäggiga DJ:s kommer att stå för musiken.

- Vi är väldigt stolta över att få in internationella deltagare: barberare från England, en "barberarlegend" från Kanada och grundare av internationella märken. Skäggtävlingen med fem tävlingsklasser kommer att hålla internationell standard, under ledning av Hans Hamrin från Svenska Mustaschklubben, berättar Karin Fahlström.

Att ta del av festligheterna kostar 125 kronor med förköp och 165 kronor i dörren. Den som är snabbt framme kan även lyckas komma över en så kallad VIB-biljett för 495 kronor. Då ingår även en goodiebag. Biljetterna säljs på Beardshop.se.

Johanna Allhorn

Chefredaktör

Annons
Snusbolaget slog 500 miljoner - tar nu klivet ut i Europa

Snusbolaget slog 500 miljoner - tar nu klivet ut i Europa

Rivstartar med UK under Q1.

Annons
Annons
Ny e-handel och 70 butiker - Toys R Us blir Tru Kids

Ny e-handel och 70 butiker - Toys R Us blir Tru Kids

Tru Kids vd kommer från Toys R Us ledning.

B2B-jätten ska ta nästa steg - tar in ny ledare

B2B-jätten ska ta nästa steg - tar in ny ledare

Rekryterar Icas direktör till koncernchef.

Deppigt i <nobr>e-handeln</nobr> när februari slog till

Deppigt i e-handeln när februari slog till

Framtidstron sjunker.

Annons
Annons

Du missar väl inte vårt nyhetsbrev E-handelsnytt?

Klart: Amazon slopar planerna på superkontor i New York

Klart: Amazon slopar planerna på superkontor i New York

Motståndet blev för starkt.

Nytt e-handelspris: De här tre kan ta hem årets D-Award

Nytt e-handelspris: De här tre kan ta hem årets D-Award

Anses ha bidragit mest till att driva den digitala handeln framåt.

Åhlénschefen tar ny roll -

Åhlénschefen tar ny roll - "Vi ska vara top of mind"

Ska sudda ut gränsen mellan marknadsföring och försäljning.

Annons
Annons
Made.com - expressleverans och svensk valuta

Made.com - expressleverans och svensk valuta

Ledande varumärke för de digitala generationerna.

Annons
Jobb på Ehandel.se

PostNord Sverige söker:

Trendanalytiker inom e-handel till PostNord Sverige

Tradedoubler AB söker:

Senior Client Development Manager Nordics

Stronger AB söker:

Digital Marketing Specialist

Trendhim söker:

Swedish SEO student assistant


Om Ehandel.se

Vi är en objektiv community och nättidning utan ägarintresse från leverantörer. Vårt mål är att främja svensk e-handel genom att sprida kunskap.

Kontaktinformation

info@ehandel.se

Vill du annonsera?

marknad@ehandel.se

Bolagsinformation

EHANDEL SE AB
Orgno. 556861-7517

Emblem Emblem Emblem
×

Du missar väl inte vårt nyhetsbrev?

Varje fredag får du exklusiva nyheter först av alla samt en summering av hela veckan. Stäng denna ruta