NA-KD i maffig popup på stort mode-event under helgen

Flera e-handelsföretag tar chansen att visa upp sig.

Imorgon börjar det årliga skönhetseventet ATTITUDE STHLM i huvudstaden. Stockholm Waterfront är platsen och i år så har flera e-handlare valt att ta tillfället i akt att visa upp sig lite extra. Detta sker främst genom tillfälliga pop up-butiker och en av dem som kommer att vara på plats är NA-KD.

- Det blir ett maffigt event med shower och uppträdanden på stora scen. Bland pop up-butikerna kommer vi bland annat att ha NA-KD, som kör en maffig pop-up hos oss, tillsammans med flera andra spännande e-handlare, skriver Sammi Ekdahl som är Digital Marketing Director på ATTITUDE STHLM till Ehandel.se. 

Annons

Skönhetstjänst lanserar ny app

Bland de övriga e-handlarna som närvarar finns bland annat Makeupstore. Dessutom passar Glamly, som erbjuder proffessionella skönhetstjänster on demand, på att lansera en ny app under eventet.

ATTITUDE STHLM pågår både imorgon lördag och på söndag.

Annons