NetOnNet tar in Ulrika Sohtell som ny marknadschef

"Perfekt för resan som NetOnNet nu har framför sig".

Efter att Siba omvandlats till NetOnNet stärker nu företaget upp med en ny marknadschef. Ulrika Sohtell med 20 års erfarenhet från reklambranschen har fått uppdraget att stärka NetOnNets varumärke ytterligare.

– NetOnNet har precis avslutat en omfattande transformeringsresa där SIBA omvandlats till NetOnNet. En resa som innebar en expansion av arton nya NetOnNet Lagershoppar på mindre än sex månader. Ulrika har många fina egenskaper och hennes gedigna bakgrund och omfattande kompetens lämpar sig perfekt för den resan NetOnNet nu har framför sig, säger Susanne Ehnbåge, VD på NetOnNet.

Annons

"Brinnande passion för affärsutveckling"

Ulrika kommer närmast från Momentum Reklambyrå och har jobbat för företag som Volvo, GöteborgsOperan, SCA, Unilever med flera.

– Jag har en brinnande passion för affärsutveckling och strategisk varumärkesförädling samt triggas av att ta mig an unika möjligheter. Jag lockas till det oprövade, det lite utmanande och räds inte att ta det där extra steget. När jag nu fått möjligheten att jobba på NetOnNet så ser jag många otroliga möjligheter framåt samt en glädje i att kunna förena min passion med ett av Sveriges mest älskade och uppskattade varumärken, säger Ulrika Sohtell, ny tillträdande marknadschef på NetOnNet.

Ulrika Sohtell började på sin nya tjänst den 22 maj i år.

Annons