Stayhard lanserar en ny personaliserad inspirationssajt

Modesajten för män satsar på inspirerande och personligt innehåll i ett försök att engagera sina kunder.

Inspiration, tips och redaktionellt innehåll har blivit ett allt vanligare tilltag bland e-handlare för att öka försäljningen och kontakten med sina kunder. Adlibris berättade nyligen om sin lyckade satsning och nu meddelar Stayhard att även de lanserar en inspirationssajt, Stylefeed.

– Vi brinner för stil och därför tar vi nu nästa steg och lanserar en ny inspirationssajt som är fullmatad med livsstilsorienterat innehåll och tips som presenteras utifrån läsaren och dennes intressen, säger Martin Lindegaard, marknadschef på Stayhard.

Annons

En grillmästare med perfekt slipsknut

Innehållet på Stylefeed kommer att vara brett och sträcka över områden så som trender, guider, stiltips, resor, sport, film, mat och musik. Läsaren kommer att kunna läsa om hur man knyter den perfekta slipsknuten, de bästa tvättråden för jeans, hur man bör förhålla sig till klädkoder och hur man blir en sann grillmästare.

Men det ska enligt Stayhard inte bli allt för svårt orientera sig på sajten då innehållet automatiskt kommer att optimeras så att varje enskild läsare ska få en så relevant och inspirerande läsupplevelse som möjligt.

Annons