Annons

Välkomna till Antons tillväxtpanel på Emeet Anton med sin superpanel

Välkomna till Antons tillväxtpanel på Emeet

2016-03-18 14:23

Nu är det mindre än tre veckor kvar till Emeet Helsingborg som går av stapeln den 7 april. Detta blir startskottet på en underbar Emeet-turne som även ska besöka Göteborg, 7 september, och Stockholm den 20 oktober.

Vad kommer då hända på Emeet Helsingborg? Som vanligt är det en knytkonferens där deltagarna bidrar med ämnen. Vi har dock redan satt upp flera fasta punkter med intressanta diskussioner. Vilka dessa blir kommer avslöjas i nästa vecka.

Redan nu kan vi dock berätta att e-handelsprofilen Anton Johansson kommer leda en paneldebatt om tillväxt. Denna paneldebatt kickstartar Emeet Helsingborg och kommer börja 10:00, direkt efter inledningen.

"Göra alla hungriga att dela med sig"

Vilka är deltagarna undrar du? Det är inga mindre än Sara Wimmercranz, grundare av Footway, Jenny Rydhström, grundare av Gents, Linda Bjernstål, grundare av Flygstolen, och den professionella styrelseledamoten Kristina Jarring Lilja.

- Det är enormt kul att vi kan inleda Emeet med en sådan stark lineup. Tillväxtpanelen med e-handelsgurun Anton Johansson kommer sätta tonen för dagen och göra alla hungriga att dela med sig och lära sig mer inom olika områden, säger Michael Wictor, VD på Ehandel.se.

Diskussionen kommer förstås handla om hur ett företag ska växa. Vilka för- och nackdelar har riskkapital jämfört med organisk tillväxt? Ska man satsa på lönsamhet eller bara tillväxt, eller går de att kombinera?

Annons
Annons

"Ser själv upp till flera i panelen"

Frågorna är många och Anton Johansson är laddad inför att reda ut hur man bäst tar sig igenom tillväxtresan.

- När Michael frågade mig om jag ville inleda årets första Emeet med att moderera en tillväxtpanel var det självklart ett ja på det. Jag ser själv upp till flera i panelen och det ska bli jättekul att leda diskussionen och träffa alla e-handlare under dagen, säger Anton Johansson, föreläsare, serieentreprenör och förstås e-handlare.

Du vill givetvis inte missa detta och har du inte redan en biljett kan du skaffa en här. Biljetterna är som alltid gratis för e-handlare.

Julius Gunnilstam

Redaktör och tekniskt ansvarig

Har varit chefredaktör på Ehandel.se under flera år. Jobbar idag både på redaktionen och med det tekniska i bakgrunden. Författare av världens bästa nyhetsbrev Ehandelsnytt. Utbildad dataingenjör.

Annons
E-handeln som ökade med 400 procent på två år

E-handeln som ökade med 400 procent på två år

Bra Sommarmöblers e-handel gick från att stå för 5 till 25 procent av försäljningen.

Annons
Annons

Sportlala tar in fem miljoner - ska satsa på friluftsliv

Med nya miljoner i bagaget ska Sportlala bland annat rekrytera ny personal.

Därför har matkassen längre ledtid än självplocket

Därför har matkassen längre ledtid än självplocket

Ehandel.se har undersökt varför den färdigplanerade matkassen måste beställas en vecka i förväg medan den självplockade kassen kan levereras samma dag.

Digital begravningsbyrå får kritik:

Digital begravningsbyrå får kritik: "En förödande lögn"

Begravningstjänsten Funera fälls av Reklamombudsmannens opinionsnämnd för att ha vilselett kunderna med en prisjämförelse.

Annons
Annons

Du missar väl inte vårt nyhetsbrev E-handelsnytt?

Ogvall tar strid för <nobr>e-handeln</nobr> - rasar mot spritförbudet

Ogvall tar strid för e-handeln - rasar mot spritförbudet

Dubbelmoral av Sveriges regering, anser Svensk Digital Handels VD Jonas Ogvall.

Adlibris tar in ny kassa - ska möta nytt köpbeteende

Adlibris tar in ny kassa - ska möta nytt köpbeteende

Adlibris fysiska butik ska bli ett e-handelsombud. Nu tar företaget in en ny kassalösning. 

Shopifys Google-ambitioner: mångdubblar personalstyrkan

Ska utöka personalen från 200 till 1000.

Annons
Annons
E-handeln ökar kraftigt - över <nobr>40 000</nobr> butiksjobb försvinner

E-handeln ökar kraftigt - över 40 000 butiksjobb försvinner

Tre handelsbolag om dagen i konkurs - men e-handeln boomar fram till 2025.

Ny forskning: Folk på plats viktigt för framgång utomlands

E-handlare som vill in på en ny marknad gör klokt i att satsa på geografisk närvaro, enligt en ny avhandling.

Adlibris miljoninvesterar i Shipwallet:

Adlibris miljoninvesterar i Shipwallet: "Har en samsyn"

Frakttjänsten och e-handlaren fördjupar sitt samarbete.

Annons
Annons
Annons
Jobb på Ehandel.se

Nosto Solutions Ab söker:

Business Development Manager - Sweden

SwedOffice söker:

Digital marknadsförare/marknadsansvarig

Sharespine AB söker:

Integrationstekniker e-handel

Indiska Magasinet AB söker:

Produktägare/Projektledare e-handel och Omnikanal

Om Ehandel.se

Vi är en objektiv community och nättidning utan ägarintresse från leverantörer. Vårt mål är att främja svensk e-handel genom att sprida kunskap.

Kontaktinformation

info@ehandel.se

Vill du annonsera?

marknad@ehandel.se
Tel: 042-21 71 71

Bolagsinformation

EHANDEL SE AB
Telefon: 042-21 71 71
Orgno. 556861-7517

Emblem Emblem Emblem