Annons

Välkomna till Antons tillväxtpanel på Emeet Anton med sin superpanel

Välkomna till Antons tillväxtpanel på Emeet

2016-03-18 14:23

Nu är det mindre än tre veckor kvar till Emeet Helsingborg som går av stapeln den 7 april. Detta blir startskottet på en underbar Emeet-turne som även ska besöka Göteborg, 7 september, och Stockholm den 20 oktober.

Vad kommer då hända på Emeet Helsingborg? Som vanligt är det en knytkonferens där deltagarna bidrar med ämnen. Vi har dock redan satt upp flera fasta punkter med intressanta diskussioner. Vilka dessa blir kommer avslöjas i nästa vecka.

Redan nu kan vi dock berätta att e-handelsprofilen Anton Johansson kommer leda en paneldebatt om tillväxt. Denna paneldebatt kickstartar Emeet Helsingborg och kommer börja 10:00, direkt efter inledningen.

"Göra alla hungriga att dela med sig"

Vilka är deltagarna undrar du? Det är inga mindre än Sara Wimmercranz, grundare av Footway, Jenny Rydhström, grundare av Gents, Linda Bjernstål, grundare av Flygstolen, och den professionella styrelseledamoten Kristina Jarring Lilja.

- Det är enormt kul att vi kan inleda Emeet med en sådan stark lineup. Tillväxtpanelen med e-handelsgurun Anton Johansson kommer sätta tonen för dagen och göra alla hungriga att dela med sig och lära sig mer inom olika områden, säger Michael Wictor, VD på Ehandel.se.

Diskussionen kommer förstås handla om hur ett företag ska växa. Vilka för- och nackdelar har riskkapital jämfört med organisk tillväxt? Ska man satsa på lönsamhet eller bara tillväxt, eller går de att kombinera?

Annons
Annons

"Ser själv upp till flera i panelen"

Frågorna är många och Anton Johansson är laddad inför att reda ut hur man bäst tar sig igenom tillväxtresan.

- När Michael frågade mig om jag ville inleda årets första Emeet med att moderera en tillväxtpanel var det självklart ett ja på det. Jag ser själv upp till flera i panelen och det ska bli jättekul att leda diskussionen och träffa alla e-handlare under dagen, säger Anton Johansson, föreläsare, serieentreprenör och förstås e-handlare.

Du vill givetvis inte missa detta och har du inte redan en biljett kan du skaffa en här. Biljetterna är som alltid gratis för e-handlare.

Julius Gunnilstam

Redaktör och tekniskt ansvarig

Har varit chefredaktör på Ehandel.se under flera år. Jobbar idag både på redaktionen och med det tekniska i bakgrunden. Författare av världens bästa nyhetsbrev Ehandelsnytt. Utbildad dataingenjör.

Annons
Redo för säljtopp:

Redo för säljtopp: "Siktar på största rean någonsin"

För de här e-handlarna innebär bokrean en av årets bästa säsonger.

Annons
Annons

Sverige i topp när norrmännen e-handlar utomlands

6 av 10 norrmän gjorde sitt senaste e-handelsköp från utlandet.

E-handeln upp 34% för världens största livsmedelsföretag

Även jätten Nestlé inser nu behovet av e-handel för att växa.

JS Energi gör sitt första förvärv - trimmar <nobr>e-handeln</nobr> med service

JS Energi gör sitt första förvärv - trimmar e-handeln med service

Med snabb miljonomsättning i ryggen gör man nu sitt första uppköp.

1
Annons
Annons

Du missar väl inte vårt nyhetsbrev E-handelsnytt?

Från nystart i garaget till 70 miljoner på tre år

Från nystart i garaget till 70 miljoner på tre år

Under 2017 ska iDeal Of Sweden inta två länder i månaden.

PostNord-krisen: Damberg frågas ut i näringsutskottet

Utskottets vice ordförande undrar vad regeringen tänker göra för att rädda företagets fortsatta existens.

Bolaget bakom Snapchat börjar med e-handel - säljer glasögon

Den nya e-handeln Spectacles.com ska sälja solglasögon med en inbyggd kamera.

Annons
Annons
PostNord: Svensk <nobr>e-handel</nobr> växte med 16 procent

PostNord: Svensk e-handel växte med 16 procent

E-handeln omsatte 58 miljarder under 2016.

66 EU-miljoner till svenskt robotprojekt

66 EU-miljoner till svenskt robotprojekt

Nästa generations lagerrobotar ska utvecklas vid Örebro Universitet.

Matjätte fortsätter nätsatsa - låter tredje kedjan gå online

Matjätte fortsätter nätsatsa - låter tredje kedjan gå online

Företaget testar sig fram, enligt kommunikationschefen.

Annons
Annons
Annons

Om Ehandel.se

Vi är en objektiv community och nättidning utan ägarintresse från leverantörer. Vårt mål är att främja svensk e-handel genom att sprida kunskap.

Kontaktinformation

info@ehandel.se

Vill du annonsera?

marknad@ehandel.se
Tel: 042-21 71 71

Bolagsinformation

EHANDEL SE AB
Telefon: 042-21 71 71
Orgno. 556861-7517

Emblem Emblem Emblem