Krönika:
Tobias Jonasson

Dammsugarpåsar


Blogg om vår e-handel som säljer dammsugarpåsar, dammsugarmunstycken och dammsugarfilter.

Hur driver man försäljning under ”jobbiga januari”?

”Jobbiga januari” – den period när många har slut på pengar efter jul och julklappar – är ju inte en lika självklar kampanjperiod som Black Friday och julförsäljningen, men som e-handlare behöver man ju ha en bra orderingång även under årets ”fattigaste månad”.

Någon som kan dela med sig av bra erfarenheter kring att driva försäljning i januari?

Vi har precis bestämt oss för att köra en kampanj på Dammtussen.se kring 10 % på ALLT under perioden 16-25 januari, och trycka ut den via allt från Facebook, Twitter och LinkedIn till nyhetsbrev till alla våra kunder. Vi får se hur det faller ut.

Så här ser vårt utskick ut:
Rabatt på allt Dammtussen

Men, som sagt, alla exempel och erfarenheter kring hur man driver försäljning under lågsäsong uppskattas!

Post a Comment

Your email is never published nor shared. Required fields are marked *











Leverantörserbjudanden

Jobb på Ehandel.se
Musti Ja Mirri söker:
E-commerce Manager
Hatstore söker:
Fotograf/Art Director
Caliroots söker:
E Commerce Manager
Swiss Clinic AB söker:
E-Commerce Media Planner
Glitter International AB söker:
Web content manager