Robert Kimber på scen

Han kommer ifrån företaget Compost och ska prata om epost. Nyhetsbrev och rörlig bild?

Han försöker återuppliva eposten och skyller på oss om kanalen dör. Man måste sköta sin epost-kanal.

Annars kan du få såhär nöjda kunder. Analogi från verkliga världen.

Robert diskuterar nu uppföljning. Att t.ex. maila och fråga hur nöjd kunden är med en viss produkt han köpt.

Han nämner Apple som någon dag efter du fått datorn skickar ut ett epost om hur du använder datorn. Sedan skickar de ut ett epost för att tipsa om tillbehör som du märkt att du behöver. Bygg trust och sedan kan man flika in lite sälj.

Robert lovar att epostmarknadsföring kan vara roligt. Man ska bara inte pusha fram tex ett nyhetsbrev varje vecka.

Föredraget är nu slut.

 

Julius Gunnilstam

 

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *