"För 995 kr om året får jag tillgång till bra avtal hos alla viktiga leverantörer. Jag kan verkligen rekommendera Edge, ni kommer spara många kronor!" 
-Anton Johansson, Headler.se

Kontakta oss

Titta gärna igenom våra vanliga frågor och svar innan du ställer din fråga!

Vad gäller ditt ärende?
Min fråga avser ett avtal
Min fråga avser en specifik kategori
Min fråga avser något annat
Ofta ställda frågor relaterade till ditt ärende
- Kan ni inte sluta ett avtal med Leverantör X eller Leverantör Y?

Det är mycket möjligt. Skicka ditt förslag på leverantör till oss så skall vi se vad vi kan göra.

- Vad är priserna på de olika avtalen?

Du kan kostnadsfritt bli medlem och se utökad information om avtalen. Klicka på "Bli medlem" och fyll i formuläret så kommer du få inloggning till vår medlemsportal där du kan utvärdera avtalen i lugn och ro innan du blir fullvärdig medlem.

Vi fakturerar dig först när du bestämt dig och vill börja utnyttja något av avtalen.

- Vi är leverantör - kan vi erbjuda vår tjänst eller vara till era medlemmar?

Förutsatt att ert erbjudande uppfyller våra krav så går det alldeles utmärkt.

Vi har följande krav på erbjudanden

  1. De ska belöna att ehandlare väljer dig som leverantör genom att ta bort eller minska barriärer (ex minskad startavgift).
  2. De ska belöna lojalitet och fortsatta beställningar (ex minskad månadsavgift eller volymrabatter).
  3. De ska vara bättre än de erbjudanden vi har inom samma område.
  4. Det ska vara en tjänst eller produkt som efterfrågas av våra e-handlare.

Alla erbjudanden granskas och värderas av vårt råd av e-handlare.

Vill du föreslå ett erbjudande, maila oss på edge@ehandel.se 

- Är tjänsten bara för e-handlare?

Ja, våra erbjudanden riktar sig primärt mot e-handlare och det är där vi lägger vårt fokus kring förhandlingar.

- Kan jag som medlem ge ett erbjudande till de andra medlemmarna?

Om du är e-handlare, samt medlem i EDGE, och vill ge rabatter i din egen webbutik till dina medlemskompisar i EDGE, så är det mycket välkommet. Maila oss på edge@ehandel.se så lägger vi upp din rabatt.

- Är där några kostnader utöver årsavgiften? Måste jag betala någon startavgift till leverantörerna också ?

Nej. Det kostar endast 995 kr per år för att få tillgång till våra priser. 

- Får jag ett DHL login precis som om jag vore direktkund, där jag kan registrera mina kunder och printa ut märklappar etc?

Ja

- Finns det något minimum på antal sändningar man måste ha per år för att få ta del av avtalet ?

Nej. Priserna gäller oavsett antal sändningar. 

Ofta ställda frågor relaterade till ditt ärende
- Kan jag som inte har ett svenskt företag ansluta mig till tjänsten?

Det går tyvärr ej i dagsläget. Just nu ligger vårt fokus på avtal för svenska e-handlare, men det är möjligt att vi kommer utöka detta i framtiden.

Majoriteten av våra leverantörer kräver att du har ett svenskt företag registrerat för att kunna teckna avtal.

- Vad kostar tjänsten?

Medlemskap i EDGE kostar 995 kronor exklusive moms per år. Vi fakturerar för året i förskott och du får direkt tillgång till tjänsten när vi fakturerar dig.

- Hur säger jag upp mitt avtal?

Maila oss på edge@ehandel.se med ditt kundnummer så löser vi det. Tänk på att du behöver säga upp ditt avtal senast 1 månad innan din avtalsperiod går ut, eftersom det annars förlängs automatiskt.

Ofta ställda frågor relaterade till ditt ärende
- Vad är priserna för frakt med DHL?

Registrera dig som medlem (kostnadsfritt, om du bara vill se priserna) så kommer du få tillgång till avtalens villkor i sin helhet.

Vi skickar inga prislistor via mail, du måste registrera dig för att ta del av priserna.

- Får jag ett DHL login precis som om jag vore direktkund, där jag kan registrera mina kunder och printa ut märklappar etc?

Ja

- Finns det något minimum på antal sändningar man måste ha per år för att få ta del av avtalet ?

Nej. Priserna gäller oavsett antal sändningar. 

Ofta ställda frågor relaterade till ditt ärende
- Vad är priserna för frakt med DHL?

Registrera dig som medlem (kostnadsfritt, om du bara vill se priserna) så kommer du få tillgång till avtalens villkor i sin helhet.

Vi skickar inga prislistor via mail, du måste registrera dig för att ta del av priserna.

- Får jag ett DHL login precis som om jag vore direktkund, där jag kan registrera mina kunder och printa ut märklappar etc?

Ja

- Finns det något minimum på antal sändningar man måste ha per år för att få ta del av avtalet ?

Nej. Priserna gäller oavsett antal sändningar. 

Ditt meddelande
Namn
E-post
Min fråga
 
Jobb på Ehandel.se

CoolStuff AB söker:

Landsansvarig för Onlinemarknadsföring Sverige

Stor&Liten AB söker:

Kreativ och driven Online Marketing Manager

Pen Store (G Group AB) söker:

Kundtjänst + Content manager till Pen Store

Jollyroom AB söker:

Webbanalytiker till e-handelsbolaget Jollyroom i Göteborg

Om Ehandel.se

Vi är en objektiv community och nättidning utan ägarintresse från leverantörer. Vårt mål är att främja svensk e-handel genom att sprida kunskap.

Kontaktinformation

info@ehandel.se

Vill du annonsera?

marknad@ehandel.se
Tel: 042-21 71 71

Bolagsinformation

EHANDEL SE AB
Telefon: 042-21 71 71
Orgno. 556861-7517

Emblem Emblem Emblem