Visa ett inlägg
  #4 (permalink)  
Gammal 2011-12-15, 14:22
Parvelitos avatar
Parvelito Parvelito är inte uppkopplad
Inventarie på Ehandel.se
shop.parvelito.se
Parvelito AB
@parvelito

Reg.datum: Apr 2009
Parvelito will become famous soon enoughParvelito will become famous soon enough
Standard

Jag håller med kommentarerna du fått här ovan. Det ser ärligt talat inte särskilt roligt ut, och jag saknar fokus på varorna. Många människor kan ha överseende med lite dassig design om produkterna är bra och priserna vettiga. Men där kom nästa problem.

Har själv en pojke som drar storlek 86 och kikade lite. Två par byxor var allt jag hittade, och det är kanske lite klent om man hade tänkt sig att sälja saker. Och för 119kr kan jag förmodligen köpa byxor vart som helst.

Innan du springer iväg och hyr in experter bör du kanske fundera lite över om affärsmodellen håller. Det är ett stort arbete med att fotografera och beskriva vartenda plagg, och varje bild blir det ju bara en försäljning på. Det är inte precis någon brist på second hand-affärer med barnkläder. Bara här i lilla Söderhamn där jag bor har vi fyra stycken, plus alla klädkedjorna som säljer helt nya kläder och debiterar ungefär vad du vill ha för ett begagnat plagg (Det är så gott som alltid rea, rabatter eller kampanjer av något slag).

Och så är det helt jättepuckat att ha affilliateannonser i produkttexterna som skickar dina kunder till andra ställen.

Det är mina fem cent.

Senast redigerad av Parvelito den 2011-12-15 klockan 14:24.
Svara med citat