jodå, jag förstod ditt lilla skämt, men att kommentera det hade varit att förstöra det.
Hade jag velat jobba med opensource hade jag sålt magentolösningar med svenska moduler, så du får väl kalla mig källkodstaliban då. Det är alltså inget jag vill hålla på med alls, även om intäkterna kanske uppväger svinnet.
Däremot kommer vi att släppa viss information så att man ska kunna göra en del egna moduler till butiken framöver, men det ligger i framtiden än så länge. Vi behöver bättre dokumentation först, för att det ska gå smidigt om vi inte vill jobba enbart med att hjälpa andra kodare. Redan i dag så har vi en hel del frågor av typen, "jag har laddat hem html koden och cssen och gjort det här men det fungerar inte, nu måste ni fixa", trots att vi säger att vill du göra en egen design är det helt på ditt eget ansvar och kodhjälp är då inget vi gör gratis. Oftast fixar vi för att vara snälla när det är mindre grejor, men ibland får man kod som man bara vill grina över...så att leta buggar i källkoden som andra stoppat dit, nej tack, det är inget drömscenario! Tro mig ALLA kodare är INTE bra kodare trots att de säger sig vara det. Själv är jag en usel kodare, men jag vet åtminstone om mina begränsningar
Kapitalist bara önskar jag att jag kunde vara, jag försöker ibland men de går inte så bra

edit och när jag läser mitt eget inlägg så inser jag precis vad jag är. Jag är en LATMASK, som vill slippa fixa andras fel, det är mitt motiv till att vara kälkodstaliban