Citat:
Ursprungligen postat av Micke
Tittade lite snabbt och fastnade lite för varför du trycker så mycket för payson? Det är ju Visa och dom andra kortföretagen som har dom starka varumärkena, payson är inte ett starkt märke.
Sen saknar jag på själva produkterna bilder på hur svetsfogar m.m ser ut. Är rören fint ihopsvetsade eller finns det loppor och skit överallt? Kan inte hitta en ända bild på detta, vilket gör att jag hellre går in på tex Swedol och tittar på hur deras ser ut och beställer därifrån. Även bilder på hur montering ska gå till (typ monteringsanvisningar i pdf online)
Är inte kompis med att hela logotypen inte är klickbar heller, och menyn till vänster känns lite kladdig när man fält ut den.
I kassan finns ingen information om betalsätten, och det känns i kassan som jag förbinder mig till köpet där. Sen vore det inte fel med lite mer information om var jag hämtar ut DB schenker paketet heller då många med mig inte har en aning om var dom har sina utlämningsställen vilket är ganska primärt då jag inte vill åka 10 mil för att hämta något, då beställer jag hellre hos någon annan.
I övrigt gillade jag sidan och tycker att du gör rätt i att satsa på en sånhär nisch.
|
Hej Micke!
Tackar å de djupaste för dina grundliga tankar. Visst så är det som så, att bilder på svetsfogarna saknas på samtliga bågar. Skall ligga på leverantörerna där och få fram bilder på detta.
Payson lyfts fram, då det inte är tillåtet att enbart göra reklam för VISA/MasterCard eftersom jag inte har inlösen direkt med dessa.
Hela logotypen är inte klickbar = uppskrivet på göra-listan!
Kassalinjen = Inläggning av steg (2 st), också uppskrivet!
DB Schenker = Skall kolla detta, och se ifall det finns något smidigt sätt att med postnumret kontrollera vilket utlämningsställe kunden får (eller, rent ut sagt att kunden själv kan välja utlämningsställe).
Uppskrivet!
Monteringsanvisning kan läggas in med de flesta bågar, så det och även komplettering med beräknad monteringstid kommer läggas in. Dock skall upplägget på själva produktsidan förändras först!