Citat:
Ursprungligen postat av greger
Trampade visst på känsliga tår. Du får väl permanent banna mig då från dina forum.
Den info du har om att "Dessutom har den nya versionen av Trygg E-handel exakt samma funktioner." var ju också intessant. Det mesta vi gör verkar så bra att man vill kopiera det !
Den "all kritik" du nämner verkar vara att vi fortfarande inte hittat/kontrakterat något ytterligare företag att lägga ut certifieringsarbete på. Tacksam för alla tips om intressearde.
|
Jag bara måste svara på ett sådant inlägg som ovan.
Med den typ av svar som du tidigare svarat Dan ("Du får väl permanent banna mig då från dina forum") ger en insikt om vilka kunder ni vill ha. Jag lär aldrig i mitt liv, direkt efter ditt svar i detta forum ens fundera på er lösning till "Certifierad E-Handel".
Att med en axelryckning berätta för de e-handlare som faktiskt använder det här forumet att ni är inte ett skit värde. Visst, det är väl jättebra med ByggHemma & Stadium på er otroligt stora referenssida. Fortsätt ni leva på dessa...
Är det bara jag som försöker vara hövlig mot potentiella kunder nuförtiden? För vissa tror ju att man kan bete sig hur som helst.