Visa ett inlägg
  #23 (permalink)  
Gammal 2010-05-17, 14:54
Mikkk Mikkk är inte uppkopplad
Nyfödd
Krigsveteran

Reg.datum: Apr 2010
Standard Design

Design eller en grafisk profil med ett tydligt formspråk. Det viktiga är att den grafiska profilen är genomgående. Vilket är det kunden skall minnas av sitt besök i din shop. Produkter priser eller den grafiska profilen. Produkter ändras hela tiden, priser ökar men den grafiska profilen är samma hela tiden. Att säga att 2001 är närmare än 1980, båda datumen finns i historieböckerna att tänka på är vilket år blir modernt nästa gång 1980 talet eller 2000 talet. Så fasa dina kanter 3d om det är en del i den grafiska profilen.
Det du skall tänka på är en modern och tilltalande grafisk profil.
Var inne på din sida och tittade. Tyvärr lite för rörig och lite för tunn grafisk profil. Det man minns av din sida är att frakten kostar 59 kr.
I processen att vårda och förstärka sitt varumärke får inget som har en vassare färg sitta så nära som fraktkostnaderna på din sida. Loggan ser bra ut men som sagt var den försvinner ganska mycket. Varför envisas folket på denna sida med att ha betalningssystemet längst upp till höger på sina butiker. Det tar också udden av den grafiska profilen.
Tänk lite jag vill inte vara som alla andra för jag vill vara mig själv

Senast redigerad av Mikkk den 2010-05-17 klockan 15:03.
Svara med citat