Visa ett inlägg
  #15 (permalink)  
Gammal 2010-05-26, 06:49
Emil Emil är inte uppkopplad
Flitig Medlem
www.pysslorama.se

Reg.datum: Mar 2010
Standard

Kul med en prestashop eftersom jag håller på att få en ny shop utvecklad på den plattformen. Den ser fräsch ut och det ser okej ut med varukorgen till vänster. Jag kanske måste tänka om för jag har tänkt ha min till höger.

Några saker som jag vill påpeka. Söket i headern blir lite otydlig. Kanske du kan anpassa bakgrundsbilden så att bakgrunden är mörkare där söket ligger. Eller möjligtvis skippa transparensen eftersom loggan inte är transparent så det kan ev. se ok ut med ännu en vit bild i headern som sökfunktionen ligger i.

I listan för återförsäljare kanske du kan lägga in information för potentiella återförsäljare.

Du kanske också kan lyfta in något i vänstra kolumnen under betalsätten. Nu är det tomt där eftersom du visar ganska många produkter på första sidan. En box för erbjudanden kanske? Och kanske nya produkter?

Visa stor bild fungerar dåligt i min webbläsare, IE8. Den försvinner i nederkant. Antar att det är en bugg i prestashop eftersom dom flesta shoppar har det problemet. Men har sett många som det fungerar bra hos så det finns antagligen olika varianter/programvara för att visa stor bild.

Det händer inget när man klickar på mer information på produktsidan.

Måste också säga att jag gillar ditt bildgalleri. Jag kommer att ha ett liknande. Du vet inte om det finns någon modul för bildgallerier för prestashop? Jag har inte hittat något.
Svara med citat