Känns stilrent men jag tycker inte loggan riktigt passar in numera. Kanske bara är jag? Jag tror du på några timmar skulle kunna få den att kännas mer proffsig och genomarbetad faktiskt.
Att headerbilden och "introbilden" båda är så starka och tar fokus vet jag inte om jag gillar. Eventuellt skulle jag tonat ner i headern om jag nu måste ha en bild där.
Jag skulle också tagit bort saker som inte funkar. Visa inte vad som ska komma i söken, det gör mig bara kinkig över att jag inte kan söka på det där redan nu.
Visa inte nyheter om redesign och liknande. Jag tror inte besökarna bryr sig om detta även om jag själv haft ovanan att skriva sådana nyheter för utfyllnad förr i tiden
"
Vi arbetar just nu med en ny utformning av Lastbilsgrossisten.se
Detta kan göra att vissa delar av sidan ser lite konstiga ut, men detta är enbart temporärt!"
Det där gör att jag tror att ni inte är aktiva eller igång typ. Det sänker trovärdigheten väldigt mycket direkt helt i onödan. Funkar det så funkar det och då köper kunden. Bättre att inte skriva om det på sidan, informera istället trogna kunder via e-post då.