Ämne: vår nya sida
Visa ett inlägg
  #9 (permalink)  
Gammal 2010-05-26, 12:02
Mystica Mystica är inte uppkopplad
Nyfödd
www.mystica.se

Reg.datum: Mar 2010
Standard

Tänkte nästan att jag var ute på djupt vatten med de där stora bilderna. Funderar på att skriva om min bildfunktion för att slåsamman bakgrund med bild till en jpg output. Borde reducera storleken som skickas till läsaren radikalt även om bakgrunden måste skickas många ggr istället. Sen för att skrämma er mer så är vissa bilder över megabyten stora när det gäller de större visningsbilderna .

Att vår logo är extremt ful är något jag skall se över om jag på något vis kan rycka i något designsinne. Får se vad jag kan få fram. S�k istället för Sök är ett problem jag är medveten om. Jag vette tusan varför den gör så och har försökt brottas med problemet många ggr. nåväl jag lyckas nog tillslut men Content-Type konverteringar kan göra en galen. Jag är glad över att du tycker vår nya design är mycket bättre då jag själv också tycker det.
Gå till kassan förslaget i vår pratbubbla var ett mycket bra förslag. Det skall jag ta tag i och försöka få fram en bra grej av.

En bättre kundvagn som är mer utstickande är ingen dum idé jag har funderat på det själv men inte riktigt klurat ut hur jag skall lösa det. Att lägga en kundvagn som bild där uppe är nog inte en dum idé skall klura lite på det och se om jag kan få fram något spännande.

Mycket bra feedback från er måste jag säga.. Tackar och bockar.

ps.
@GregerA: Nu får du stå ditt kast med att certifiera mig. Nu följer det i min signatur vart jag än vänder mig

//Niclas Mann
Certifierad Mystisk e-handlare
Svara med citat