Tack, tack och åter tack.
Vi behöver mer feedback, hitills har vi fått fruktansvärt bra kritik både saker som kan förbättras och saker som är bra.
Emil:
Prestaworks ligger bakom oss, står för det mesta som vi inte kan (t.ex. tekniken). De är även en del av företaget rent juridiskt. Just nu är vi inhyrda frilansare som kommer driva projektet framåt, därefter utvecklar vi vidare det utifrån hur det ser ut om 3 månader.
Vi ska se efter lagerstatusknapparna och se hur vi kan förbättra dem och även köp-knapparna.
E-butiken driftas hos Prestaworks, som tidigare nämnt sköter de allt som de kan mer än oss (: Jag har ingen aning om vad vårat paket heter, kan kolla upp det och återkomma.
Tack för dina synpunkter!
Magnus: Tack!!
Fenrik: När det gäller dessa saker utöver vårt område så rekommenderar jag att ta i kontakt med dem direkt. Jag kan inte svara på varför du inte har fått svar på din fråga och det låter rätt galet om du inte fått svar på 1 år.
Julius: Gosh, det där blev ju sjuuukt galet mycket snyggare. Går det att komma i kontakt med dig för att få en närmare beskrivning på hur du nådde det resultatet? Det är nämligen jag som leker i photoshop med produktbilderna och jag är inte helt hundra på detta ännu.
Tack ännu en gång och dela med er mer om ni har något som kan hjälpa oss!
Tack så mycket.
Mvh
Isabell Råberger
|