Visa ett inlägg
  #17 (permalink)  
Gammal 2010-06-07, 15:53
Monys avatar
Mony Mony är inte uppkopplad
moasling.se
Har Ehandel.se som hobby

Reg.datum: Apr 2010
Skicka ett meddelande via MSN till Mony Skicka ett meddelande via Skype™ till Mony
Standard

Lite mer feedback

Armbandsbilderna är för oskarpa och har för mycket gult och rött i sig. Ljusa bilderna och dra lite i levels alt använda ovan blendmodes.

Jag tycker du även ska byta på bakgrundsfärgen på Visa mer info och Köp. Som det är nu känns det viktigare att klicka på Visa mer info än Köp. Läs gärna på Mikaels blog: Mikael Jorkvist - call to action!

Under ringar är vissa av bilderna så stora att ordet Nyhet ligger över bilden.

Generellt så ser alla guldsmycken lite blurriga ut på min skärm. Sänk gulbalansen och kör en Unsharp mask i Photoshop

Sorteraknappen har två små pilar längst till höger. Dessa funkar inte för mig att klicka på utan jag måste klicka inne i fältet. Alternativt ta bort pilarna eller fixa så klickfunktionen fungerar även ovanpå pilarna.

Isabelles bild är lite för utmanande. (under Om maisstore) Bilden är jättefin men passar bättre på facebook. Det ser mer seriöst ut om hon har en liknande bild som Malins.

Kan man integrera blogen i shoppen? Lite tråkigt när den öppnas i nytt fönster för det ger mig en känsla av att blogen är fristående.

Annars tycker jag sidan är mycket luftig och lättnavigerad. Helt i min stil
Svara med citat