Ämne: Swebs
Visa ett inlägg
  #10 (permalink)  
Gammal 2010-07-09, 07:32
Parvelitos avatar
Parvelito Parvelito är uppkopplad nu
Inventarie på Ehandel.se
shop.parvelito.se

Reg.datum: Apr 2009
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fredrik e Visa inlägg
Det är alltid nyttigt med åsikter och tankar, du skrev " Och då kan man ana att syftet är något annat" vad tänkte du då på? Det är intressant för oss att veta hur vi uppfattas. Och på Debasers inlägg att dömma, så har han missat att man ska trycka på entre-bilden för att komma in i själva köpcentrat!
Jag ser en uppenbar lucka i er affärsmodell eftersom ni inte har några intäkter under ett halvår, men ändå skall driva trafik till webshopar. Därtill är ni helt nya och okända (en bild på er tre och en presentation på hemsidan hade gjort mig mycket tryggare). I det läget kan man fråga sig om det finns något annat syfte till det hela. Vad är för mig okänt. Kanske handlar det om att legitimera en ny "Kameradoktorn", kanske handlar det om att bygga trafik till en sida som sedan marknadsför romska 13-åriga tjejer från Rumänien eller precis vad som helst.

Jag tror inte man blir rik på den affärsmodell ni visar (men jag har haft fel förr), så det var därför jag frågade här. Det brukar alltid finnas någon här som känner någon som vet allt om er. Att du dök upp här och berättade mera ser jag som något positivt.
Svara med citat