Ämne: Fyndiq
Visa ett inlägg
  #72 (permalink)  
Gammal 2010-07-30, 21:37
sailorcaps avatar
sailorcap sailorcap är inte uppkopplad
Har Ehandel.se som hobby
Http://Room99.se

Reg.datum: Jan 2010
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dinesh Visa inlägg
Hej Andreas!

Förutom som jag skrev här igår att vi sänker vår provision till 15% under augusti för att utvärdera och sen se vad vi har för möjligheter framöver, glömde jag ju att nämna de andra nyheten som vi efter er feedback och mycket kalkylerande beslutat oss för, nämligen att sätta ett tak på vår provision till max 100:- Dvs. 15% provision men max 100:- när konsumenten köper er produkt. På detta sätt hoppas vi att ni som har dyrare produkter och lägre marginaler oxå ska kunna använda Fyndiq för era hyllvärmare, så att ni inte tror att vi bara prioriterar "småprylar", hehe

En enkel och smidig kanal för era hyllvärmare har vi lovat och det kommer vi arbeta hårt för att leverera!, så Andreas nu ses vi väl snart på Fyndiq, :-)

MVH
Dinesh
Mycket bra!

Jag tänkte faktiskt föreslå det tidigare idag att sätta ett tag. Se till att det lyfts fram mer på er sida. Senast jag besökte så förstod jag inte att det fanns ett tak.

Jag tror allt fyndiq kan bli en riktigt bra fyndplats. Se även till att inte enbart rikta er mot e-handel. Finns säkert en massa fysiska butiker som vill nyttja Fyndiq också
Svara med citat