Ämne: B2B och frakt
Visa ett inlägg
  #4 (permalink)  
Gammal 2018-01-12, 08:51
Fraktjakt Fraktjakt är inte uppkopplad
Nyfödd
Jönköping
Fraktjakt AB
@fraktjakt

Reg.datum: nov 2013
Fraktjakt is on a distinguished road
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jimmy Öström Visa inlägg
Jag sitter och funderar på om fraktjakt är rätt för dig när det gäller B2B (funkar bra för B2C dock tycker jag). Svindyrt att skicka till företag med fraktjakt, men till privatkunder kanon. Du har inga bra avtal mot företag tycker jag och absolut inte vid skrymmande. Nu vet jag i för sig inte hur mycket "skrymmande" du menar.

Som företagare tänker jag att jag vill se vilken fraktkostnad det blir (helst ingen såklart), så en fast kostnad tycker jag. Har du inte hur många produkter som helst är detta inga problem.
Är det svindyrt att skicka till företag genom Fraktjakt? Beror ju på vilket fraktavtal du använder i systemet, vikt, storlek, pall, paket, inrikes, utrikes. Du kan också lägga in alla dina egna fraktavtal i Fraktjakt och då är det dina egna fraktpriser som du har med transportören som kommer visas och du kan jämföra frakttjänster och själv välja den frakttjänst som passar dig bäst. Vid bokning på egna fraktavtal så agerar Fraktjakt bara bokningsmotor, skapar frakthandlingar, spårning, historik mm.

Senast redigerad av Fraktjakt den 2018-01-12 klockan 09:09.
Svara med citat