Visa ett inlägg
  #5 (permalink)  
Gammal 2009-06-15, 11:58
RollUp-Kungen RollUp-Kungen är inte uppkopplad
Nyfödd
www.rollup-kungen.se

Reg.datum: Jun 2009
Skicka ett meddelande via Skype™ till RollUp-Kungen
Standard Ramar

Det är extremt mycket diss på ramar från folk som är lite insatta men trots det finns det många väldigt framgångsrika shoppar byggda på ramar. i vår kundundersökning på 1000 pers noterade ingen användare hinder i ramarna men hade så klart andra synpunkter, för mig som lägger halva min arbetsdag på e-handel så känns det lite som kritiken är lite obefogad, visst ramarna förstör lite i google men vi ligger ändå 1a på vårt viktigaste sökord fast med ramar "ordet är rollup"
Fokus på kundnyttan så är frågan hur många användare som är kunder som verkligen begränsas av ramarna.. om proffsen säger att det är kass men kunderna inte bryr sig är det ju ett teknik "nörd" problem? jag är också emot ramar i det stora men måste ju få klart för mig att om vi bygger om sajten för XX kronor utan ramar så måste konverteringsgraden öka X% och det har jag inte blivit övertygad om med vår volym som är en order var 8e minut.

Kan någon mer konkret svara?

Någon sa att vi saknar H1 på produktgrupperna men där säger vår tekniker att det ligger på sitemappen som är den Google kollar? stämmer det?

Mycket invecklat detta..

MVh alex
Svara med citat