Visa ett inlägg
  #1 (permalink)  
Gammal 2018-02-27, 04:00
kaiserkarl kaiserkarl är inte uppkopplad
Nyfödd
www.detailery.se
Detailery HB

Reg.datum: jan 2017
kaiserkarl is on a distinguished road
Standard Wgr start eller Bas? Velar som fan...

Har idag fått inlogg till Wikinggruppen, jag valde start, mest för att jag tänker jag börjar smått, baby steps osv...

Men efter att ha pillat runt lite idag, så känns det som att det min ringa erfarenhet (Noll) och intresse för sådant här kommer bli svårt att få det så fräscht som jag vill!?

Jag ska sälja handplockade mindre inredningsdetaljer, samt doft (grovt förenklat) och där är ju designen jävligt viktig! Folk som förhoppningsvis ska köpa min produkter accepterar inte en sida som ser tattig ut, och det gör inte jag heller..

Jag är superkräsen på sådant här, men tänkte ändå att man får ta ned sina krav lite i början, men nu när jag sitter med admin så tänker jag att sidan är ju ALLT! Det är den som ska sälja, den som ska ge ett bra första intryck mm. mm....

Start kostar 1095:- och WGR Bas 1795:- jag vill ju såklart ha låga fasta kostnader, men det är ju ett sas. designintensivt segment, hur hade ni gjort?

Jag vet att jag kommer bli galen på den där sidan...metataggar, hit och dit, få allt på plats, så den indexerar rätt och allt sånt, fan vad svårt!

Senast redigerad av kaiserkarl den 2018-02-27 klockan 04:07.
Svara med citat
Annons