Visa ett inlägg
  #1 (permalink)  
Gammal 2018-12-05, 03:51
kaiserkarl kaiserkarl är inte uppkopplad
Nyfödd
www.detailery.se
Detailery HB

Reg.datum: jan 2017
kaiserkarl is on a distinguished road
Standard Klassisk frågeställning...

Hej!

Jag tänkte fråga lite...jag har nu haft min sida uppe i en månad och jag har börjat omarbeta texter för att bli mer poppis hos Google. Jag är ännu bara klar med doftljusen, men jag jobbar på...

Dock så har jag väldigt få besökare, de senaste dagarna har jag haft mellan 4-10st...det är ju inte speciellt många! vad är "normalt" såhär precis i början?

Jag har heller inte sålt något ännu...det är ju jävligt lätt att börja oroa sig, men jag tänker att om jag bara jobbar på, med mera seo (har inte råd att ta hjälp) fortsätter kötta på Insta, osv, så måste det ju komma bättre tider?

Jag tror ju på mina produkter, och tror det finns en marknad, bara man hittar rätt köpare...men det vet jag egentligen inte fullt ut ännu...

Det är väl en ganska klassisk frågeställning detta, men om ni slänger ett getöga på sidan, är det något som skrämmer bort er? vad kan jag med enkla medel förbättra? osv...

adressen är [url]www.detailery.se Ser det bra ut seo-mässigt på doftljussektionen? bara den jag ändrat ännu...

Tack så mycket på förhand!

Senast redigerad av kaiserkarl den 2018-12-05 klockan 04:04.
Svara med citat
Annons