Visa ett inlägg
  #6 (permalink)  
Gammal 2019-01-11, 08:38
Dynacube Dynacube är inte uppkopplad
Novis
Igen
DynaCube Design

Reg.datum: dec 2018
Dynacube is on a distinguished road
Standard

Hej Håkan,

Ett av det stora problemen jag ser är att det inte finns struktur eller mobil anpassningar.

Så vad behövs gör då?
1.) Börja med att hitta inspiration från andra för att få en uppfattning på hur ev du kan lägga upp det.

2.) Bilder är sjukt viktigt att det ser professionella ut, kanske ta hjälp av en fotograf.

3.) När det kommer till design så bör du hålla dig till en grafisk profil och inte blanda hejvilt.

4.) Hemsidan är INTE stabil. Nuvarande tema som du använder bör bytas ut eller så måste du börja koda om så att den fungerar i olika format.

4.) När det kommer till översättningsfunktionen så ta bort den eller börja översätt själv med WPML. Google må va bra på många saker, men automatiska översättningar är inte så optimalt.

5.) "GDPR+KÖPVILKOR" är en av det längre brödtexter jag har sett, dela upp det i sektioner.

6.) Var extra tydlig med kontakta oss. Att bara hitta kundtjänst längt ner i foten av hemsidan eller i köpvillkoren är inte så optimalt. Gör det mer visuellt och lägg kanske till en hel egen sida för detta som är lätt att hitta.

Har du problem med att utföra detta eller om något är svårt så är du välkommen att kontakta mig.

Senast redigerad av Dynacube den 2019-01-11 klockan 08:47.
Svara med citat