Visa ett inlägg

Gammal 2019-02-22, 02:08
kaiserkarl kaiserkarl är inte uppkopplad
Nyfödd
www.detailery.se
HB

Reg.datum: jan 2017
kaiserkarl is on a distinguished road
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av GregerA Visa inlägg
Kan du inte sätta fraktfritt över 990:-?

... eller är det så stor omsättning som ligger precis mellan 990:- -- 1000:- att det skulle betyda något i praktiken?
Känns som en märklig gräns kanske...nej jag har i dagsläget bara en produktkategori ( 8 prod.) som direkt tar dig över gränsen, och så vill jag nog ha det ett tag till, även med Edge som jag har så backar man ju några kronor på frakten redan som det är...

Citat:
Ursprungligen postat av Stefan72 Visa inlägg
Fast en gräns är ju en gräns oavsett var eller vad den är. Jag tycker man kommer precis under den vad man än köper........sist skulle jag ha reservdelar till en pelletsbrännare. Fraktfritt vid 1000kr, jag hamnade på 990kr och det fanns absolut ingenting annat jag behövde. De hade inget godis att fylla på med heller. Fick köpa en decimeter till av en slang jag köpte som jag fick klippa bort och slänga..........

Jo jag tänker väl lite likadant, och precis som jag sade till Greger så har jag bara 8 produkter i produktkategori, som dirket tar dig långt över gränsen.

Till skillnad mot sidan där du köpte pelletsbrännare som har jag ett helt gäng bra produkter för 99-109 som man kan fylla upp med, utan att det svider alltför mycket...kanske ska behålla min min gräns då, och inte fundera så jäkla mycket...
Svara med citat