Citat:
Ursprungligen postat av Hjalmar
Var det där en felcitering eller vad menar du? Det finns rätt få verktyg som ger dig riktigt bra utvärderingar för vad du behöver ändra på din webbsida. Det skulle väl möjligen vara betalversionerna av SEOmoz.com eller nåt då. Jag jobbar inte med SEO som konsult så jag vet inte exakt vad de använder. Däremot så vet jag ju hur SEO-firmornas offerter ser ut och de brukar sällan hänvisa till verktyg utan de gör sitt arbete manuellt med analysen.
|
sorry, felcitering helt klart. det jag skrev var såklart riktat mot han som skapade tråden
Men deras analyser brukar vara riktigt saftigt gjorde och de föreslår ofta saker som visserligen är BRA men inte på något sätt värt pengarna det kostar för att åtgärda. Jag är övertygad om att om jag fick en timme att analysera en sajt så skulle jag kunna hitta det viktiga som finns att göra gällande själva koden vilket är det de oftast tar betalt för. Inlänkar och bra texter är ju såklart ett annat kapitel
men de verktyg jag postade räcker väldigt långt för de allra flesta. Vill man ha perfekt
SEO är det såklart inte bra, men får man 30/100 poäng får man matnyttiga konkreta tips som kan ordnas halvenkelt