Hej
Jag har nu använt min nya smallet i två dagar. Skönt med en liten men ibland får man känna efter, tog jag med plånboken? ;-)
Jag saknar ett myntfack, men va sjutton, ska man gå runt med en massa mynt så kanske man inte ska ha en smallet!?
Lite feedback...
Schysst sida, jag visste inte innan jag gick in att jag ville ha en smallet. Eftersom jag nu sitter med en i bakfickan så får man väl säga att du lyckats...
Utchecksidan. Jag skulle gärna se en tydligare länk/knapp; Tillbaka till smallets.com. Nu fanns det en textlänk men du skulle kunna göra det lite tydligare där. Kanske ha en knapp som säger tillbaka till smallets och under en textlänk som säger typ "Hjälp oss bli bättre, ge oss dina synpunkter"...
Orderbekr.
Så jäkla enkelt och så effektivt. STORT TACK att du har valt att handla hos oss på... Känns personligt och får en att bli glad och nöjd. Bra.
Och så kom då paketet...
Enkelt, snyggt, inga konstigheter. Igen, tacksamheten med ett fint kort med stort WE LOVE YOU! tack för att du handlar... Jag gillar det! Kanske du skulle ha en inscannad underskrift på kortet för att få det ännu mer personligt (?) Om det finns tid så kanske du skulle kunna ha lagt det i plånboken. Kortet var ju i kreditkorts-storlek så det skulle kunna få plats i ett av facken i plånboken, f'låt, smalletten? I förlängningen skulle du kunna lägga ett kort utformat som en sedel kanske, i sedelfacket, med en kopia på en tjuga eller femtilapp på ena sidan och en rabattkod på den andra. Tipsa en kompis som vill ha en smallet, använd rabattkoden så får han/hon femtio kronors rabatt... Bara en idé som kanske kan spinnas vidare på.
Helhetsintrycket: Beröm godkänt.
|