Plus Forum E-handelsforumet Betalsystem Betalsystem med one.com

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #104088
    Ebox
    Deltagare

    Hej!

    Jag sitter tyvärr fast med one.com där jag har min hemsida och webbshop. Jag behöver kunna ta betalt för prenumerationer av mina kunder. Enligt Stripe kan jag lägga in betalplaner hos dom (men då måste jag be mina kunder att ge mig all deras kortinformation, vem vill det?)..men inte hos one.com. Enligt One stödjer inte deras webbshop det. Det går heller inte att lägga in tex rabattkoder.

    Jag undrar nu om det är någon som ser en lösning för mig?
    Det finns något som heter WordPress man kan aktivera som jag tror har mer alternativ möjliga. Men vad är det? Mer som en blogg än webbshop?

    Så tacksam om någon vill hjälpa!

    Mvh

    #172688
    patrikarlsjo
    Deltagare

    @Ebox 89621 wrote:

    Hej!

    Jag sitter tyvärr fast med one.com där jag har min hemsida och webbshop. Jag behöver kunna ta betalt för prenumerationer av mina kunder. Enligt Stripe kan jag lägga in betalplaner hos dom (men då måste jag be mina kunder att ge mig all deras kortinformation, vem vill det?)..men inte hos one.com. Enligt One stödjer inte deras webbshop det. Det går heller inte att lägga in tex rabattkoder.

    Jag undrar nu om det är någon som ser en lösning för mig?

    Det finns något som heter WordPress man kan aktivera som jag tror har mer alternativ möjliga. Men vad är det? Mer som en blogg än webbshop?

    Så tacksam om någon vill hjälpa!

    Mvh

    Slå en signal till Thomas Fälldin på Kon-IT så kan han guida dig rätt. 0733-572205

    Skickat från min iPhone med Tapatalk

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.