Plus Forum E-handelsforumet Betalsystem Betalsystem för flera webshoppar

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #104367
    80nine
    Deltagare

    Hej!
    Är ny på dethär med webshop men undrar vilken betallösning som är bäst/billigast om man ska ha flera webshoppar.
    Går det att ha ETT avtal med dibs eller klarna och sedan använda samma betalmodul för flera webshoppar på andra domäner eller måste jag ha ett avtal för varje sida?
    Tänker ifall det lönar sig att lägga shopparna på texttalk och betala ca 250kr per shop och då ingår betallösning?

    Tacksam för svar.

    #184261
    JohnL
    Deltagare

    Hos Payson kostar avtalet inget och du kan ha hur många avtal du vill per org-nummer utan att det kostar dig något.

    Det enda du betalar är transaktionsavgiften som uppstår i samband med att du säljer något.

    Här kan du läsa mer:https://www.payson.se/sv/foretag-betallosningar/paysoncheckout-2-0/

    Vilken plattform har du tänkt att använda?

    #184207
    Jonkejober
    Deltagare

    @JohnL 90803 wrote:

    Hos Payson kostar avtalet inget och du kan ha hur många avtal du vill per org-nummer utan att det kostar dig något.

    Det enda du betalar är transaktionsavgiften som uppstår i samband med att du säljer något.

    Här kan du läsa mer:https://www.payson.se/sv/foretag-betallosningar/paysoncheckout-2-0/

    Vilken plattform har du tänkt att använda?

    Jag skulle dock inte rekommendera Payson. De var mitt första val när jag skulle starta. När problem uppstod med modulen och integration med Prestashop var de inte speciellt intresserade av att lösa problemen trots att det är deras modul.

    De tyckte mer eller mindre att jag skulle programmera och lösa det själv.

    Skickat från min Lenovo P2a42 via Tapatalk

    #184208
    j_ahlberg
    Deltagare

    Hej Jonkejober,

    Tråkigt att du inte fick bra service från oss! Jag skickade ett DM till dig – hoppas att vi kan få kontakt.

    Mvh
    Johan Ahlberg
    Integrationer och Partners
    johan.ahlberg@payson.se

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.