Plus Forum E-handelsforumet E-handelsplattformar Vilka driver e-handel med Shopify här? Erfarenheter?

Etiketter: 

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 15 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #103556
    seotoka
    Gäst

    Hej,

    Ni som driver e-handel i Shopify? Erfarenheter?

    Shopify verkar saknar många kända lokala delbetalningssystem mot Svenska marknaden. Funkar det bra för er ändå trots det?

    #181839
    josefins
    Deltagare

    Hej!
    Jag tittar också på att starta en e-handel med Shopify så har samma fråga. Det vore jätteintressant att höra om någon har erfarenhet av detta mot svenska marknaden och speciellt när det gäller betalningssystem.

    #181843
    robertpohl
    Deltagare

    Hej, Mondido finns för Shopify!
    https://www.mondido.com/blog/mondido-nu-pa-shopify

    Mvh,
    Robert

    #181850
    Miialainen
    Deltagare

    Hejsan, vi håller precis på att tittar på att koppla ihop betallösningar med Shopify.

    Vi har gjort en PayEx app dock inte inte med faktura än, men kommer snart.

    PayEx-appen kan ni installera härifrån: http://restfuldesign.com/restfulpayments.html

    Kontakta oss om det är något på contact@restfuldesign.com

    mvh Miia

    #182044
    Babbel
    Deltagare

    Hej,

    Jag är ute efter hjälp att integrera Klarna till min Shopify-butik. Vem hjälper er Miialainen?

    #182656
    leiflindberg
    Deltagare

    För er som jobbar med Shopify så finns sedan en tid tillbaka möjlighet för
    Integration mellan Shopify och ett antal svenska ekonomisystem.

    Ladda gärna ner våra produktark för Shopify och respektive ekonomisystem eller skicka oss era frågor;
    https://www.sharespine.com/shopify-e-handel-integration/

    #182893
    HenrikGrill
    Deltagare

    Min sambo använder Shopify och tar emot betalningar med kort via Stripe som hon är väldigt nöjd med. Det går även att använda PayPal check out och lite andra egna lösningar men jag vet att det varit ett irritationsmoment att Klarna inte har lyckats integrera sin lösning med dem ännu. Överlag så verkar Shopify vara en bra lösning och det går att få en riktigt schysst responsiv design med enkla medel.

    Jag kollar dock själv på Tictail, men ska jag bara sälja en enda produkt till en början.

    #182905
    stevejone
    Deltagare

    Jag har gjort en webbplats med Shopify. men jag vet inte hur man skapar betalningssidan kreditkort?

    #183540
    zagosweden
    Medlem

    @stevejone 88813 wrote:

    Jag har gjort en webbplats med Shopify. men jag vet inte hur man skapar betalningssidan kreditkort?

    Du kan configurera på checkout sidan /admin/settings/checkout

    #183547
    TRUSTOR
    Medlem

    Hur är det att köra en shopify-affär på svenska?
    Efter en tid på Amerikanska marknaden så vill jag skapa mitt koncept helt på svenska, men har ett par funderingar.

    Förstår ju att man kan ju ändra i själva templaten till svenska för navigationen och så vidare, men hur är det på checkout, kan man få allt på Svenska även där, typ “namn, efternamn” i “fylla ut formuläret” osv. så att det inte blir på engelska, samt allt i SEK?

    Skulle kännas lite suspekt med engelska stavningar i front-end tycker jag.

    Visas det SEK i backend eller i dollar?

    Tack på förhand!

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 15 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.