Plus Forum E-handelsforumet E-handelsplattformar Prestaworks – ingår klarna utan kostnader?

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #104214
    Emil123
    Deltagare

    Om jag skaffar en hyr lösning med prestaworks och vill ha klarna checkout i min butik, får jag då betala klarnas startavgift samt månadskostnad utöver prestaworks hyra? eller har prestaworks förhandlat detta med dem så att det ingår i hyrpriset?

    Bygger på textalk just nu men tycker inte jag får till den design jag vill ha.. verkar vara bättre möjligheter på prestaworks men samtidigt är det en prisfråga, spec om man måste betala extra för klarna..

    Är medium paketet jag syftar på.

    #183851
    Nicklas
    Deltagare

    Ska du skaffa en butik där du slipper fasta klarna avgifter så sök efter klarna native partner (https://www.klarna.com/se/foretag/native-partners)

    #183852
    Emil123
    Deltagare

    @Nicklas 90168 wrote:

    Ska du skaffa en butik där du slipper fasta klarna avgifter så sök efter klarna native partner (https://www.klarna.com/se/foretag/native-partners)

    Supert!! Jag som fick för mig att jag skulle få betala hyran hos prestaworks o sedan klarna mån kostnad osv.. Då skippar jag textalk och kör på prestaworks så får jag shoppen i den design jag vill ha :)

    #183853
    Nicklas
    Deltagare

    @Emil123 90169 wrote:

    Supert!! Jag som fick för mig att jag skulle få betala hyran hos prestaworks o sedan klarna mån kostnad osv.. Då skippar jag textalk och kör på prestaworks så får jag shoppen i den design jag vill ha :)

    Kolla med prestawork först så att klarna ingår utan fasta avgifter, vad jag vet så är de inte native partner till klarna så du kommer få betala månadsavgifter och startavgifter

    #183855
    Joel B
    Deltagare

    @Emil123 90165 wrote:

    Om jag skaffar en hyr lösning med prestaworks och vill ha klarna checkout i min butik, får jag då betala klarnas startavgift samt månadskostnad utöver prestaworks hyra? eller har prestaworks förhandlat detta med dem så att det ingår i hyrpriset?

    Bygger på textalk just nu men tycker inte jag får till den design jag vill ha.. verkar vara bättre möjligheter på prestaworks men samtidigt är det en prisfråga, spec om man måste betala extra för klarna..

    Är medium paketet jag syftar på.

    Hej Emil!

    Prestaworks är inte native partner till Klarna vilken framgår på länken som Nicklas postat i tråden. Vi kan därför inte påverka vare sig månadskostnad eller startavgifter hos Klarna.

    Den tekniska integrationen mot Klarna för PrestaShop är utvecklad av Prestaworks, denna integration är helt kostnadsfri.

    Mvh
    Joel Bahar
    Prestaworks.se

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.