Plus Forum E-handelsforumet E-handelsplattformar Object not found – Textalk

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #104304
    shawlogic
    Deltagare

    Hej på er,
    Börja bli lite desperat här då Textalk verkar inte kunna lösa ett ganska stort fel.. Mina kunder kan inte köpa någonting då de alltid får “object not found” error. Inget funkar förutom mobil och Chrome. Med Safari och Firefox, Opera mm funkar inte alls.

    Textalk svar: Vi hittar inget. Vi ser inget. Är du säker? Det kanske bara är din browser och dator.

    Jag skickar bilder och text från mina olika kunder som skickar det här till mig.. nix pix.. Textalk hittar inget. Jag blir tokigt. Kan det vara så dåligt att det inte ens går att bedriva en verksamhet på Textalk? Har ni förslag på vad det eventuellt kan beror på? Vad kan jag göra åt saken?

    #184170
    Jimmy Ostrom
    Deltagare

    När uppstår felet i kedjan? Jag har testat på 3 olika datorer och 2 olika mobiler och med Chrome, Safari, firefox samt Opera och jag kan lägga i korgen och gå till kassan och fylla i mina uppgifter. Så när ska felet uppstå?

    @shawlogic 90623 wrote:

    Hej på er,
    Börja bli lite desperat här då Textalk verkar inte kunna lösa ett ganska stort fel.. Mina kunder kan inte köpa någonting då de alltid får “object not found” error. Inget funkar förutom mobil och Chrome. Med Safari och Firefox, Opera mm funkar inte alls.

    Textalk svar: Vi hittar inget. Vi ser inget. Är du säker? Det kanske bara är din browser och dator.

    Jag skickar bilder och text från mina olika kunder som skickar det här till mig.. nix pix.. Textalk hittar inget. Jag blir tokigt. Kan det vara så dåligt att det inte ens går att bedriva en verksamhet på Textalk? Har ni förslag på vad det eventuellt kan beror på? Vad kan jag göra åt saken?

    #184177
    fredrikfasten
    Deltagare

    Hej,
    Vi på Textalk har uttryckt oss lite klumpigt i detta ärende. Vi hamnade i samma “limbo” som Jimmy ovan – vi behövde mer information för att kunna jobba vidare med ärendet. Under fredag eftermiddag såg vi däremot att sessionskakorna ibland hade `undefined` som värde och därmed hade vi något att gå på. Vi har haft mer dialog med Backpackinglight.se idag. Om någon annan hittar denna tråd och upplever liknande problem – hör av er till oss på 031-143314 eller shop@textalk.se

    #184179
    shawlogic
    Deltagare

    ja, tack för att ni hör av er.. börjar bli desperat – och som ni såg skickade jag även videor från händelser samt olika kund bilder och även kund kommentar och brev som jag fick. Felet som en gång var sju dagar i veckan verkar nu mest uppstå under helgen. Nästan som klockslag funkar allt hur bra som helst på måndag igen. Har gjort så nu i två sista veckorna att den funkat bra mån-fredag sedan inget på lör-sön och sen funkar bra igen på mån-fre.

    Problemet som ni även såg att en av mina kunder skickat verkar uppstå främst på safari och firefox.

    Som sagt nu har ni även fått video mm om allt som händer och just nu funkar sidan som den ska.. men förmodligen går den sönder igen på helgen

    /ken

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.