Plus Forum E-handelsforumet E-handelsplattformar Fortnox som affärssystem

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #104373
    eliamalmsten
    Deltagare

    Tjo! Någon som har erfarenhet av att använda Fortnox som affärssystem för sin butik? Jag har lyckats koppla ihop butiken (Shopify) med Fortnox, men jag är lite osäker på om man kan skapa inköpsordrar (vi har mest drop shipping) i Fortnox. Eller om det finns någon integration som gör det möjligt.

    Har en idé om att inköpsordrar ska skapas automatisk så snart en order trillar in. Och att det kanske ska komma med en länk till välvilliga leverantörer där de kan klicka när varan är skickad. Eller om det finns någon fiffig parserservice där ute i cyberrymden som kan tolka mail och pdf:er och på så sätt automatisk skapa inleveranser i Fortnox. Men det är väl en utopi gissar jag :)

    #184255
    Stefan72
    Deltagare

    Det du ser på nätet i form av moduler är det dom har. I grunden är det ett lättarbetat basic system som är moderat prissatt av den anledningen. Speciella funktioner över det har dom inte och hjälper inte till med heller.
    Har man specifika krav så får man nog följa upp dem innan man tecknar sig för något.

    #184366
    Malco
    Deltagare

    de har inte Inköpsordrar i Fortnox men evetuellt i lagerkoll som går att koppla till fortnox
    kolla även kodmyran.se

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.