Plus Forum E-handelsforumet E-handelsplattformar Produktomdömen -vilken plattform

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #104597
    Unbroken
    Medlem

    Hej! Håller på o ska starta en

    #185035
    Jimmy Ostrom
    Deltagare

    Ingår i alla paket från https://wikinggruppen.se/

    @pactrings 91804 wrote:

    Hej! Håller på o ska starta en liten webshop.

    En funktion som är viktig för mig är PRODUKTOMDÖMEN/BETYG.

    Någon som har tips på en bra handelsplattform där detta ingår i den enklaste varianten?

    Detta är något jag vill testa på fritiden, så därför är budgeten liten (och troligtvis också trafiken).
    Har pratat med Quickbutik, och det ingick ingick tyvärr inte i deras “Start-up” utan i bara deras Standard som är betydligt dyrare.

    Mina andra behov:
    ca 10 produkter i olika storlekar
    Möjligheten att göra kundformulär på siten. (“fyll i denna info för att få din garanti”)
    Enkla mallar då jag inte kan programmera
    Klarna

    Tack på förhand!

    #185045
    Unbroken
    Medlem

    Tack!

    Mitt lilla projekt kommer ha en såpass att liten omsättning att WGRs billigaste lösning på 1000kr i månaden blir för mycket. Quickbutiks enklaste ligger på 159kr…

    Någon annan idé i den prisklassen?

    #185046
    Jimmy Ostrom
    Deltagare

    Jag vet ingen annan shop som är lika bra som Quickbutik är för 159 kronor. Självklart får man inte allt för dessa pengarna. Ska man upp på bra shopar (min högst personliga åsikt) så behöver man klättra upp någonstans mellan 2700 och upp till 5000 kronor per månad. Men självklart kräver det en viss omsättning för att klara av denna månadskostnad.

    @pactrings 91817 wrote:

    Tack!

    Mitt lilla projekt kommer ha en såpass att liten omsättning att WGRs billigaste lösning på 1000kr i månaden blir för mycket. Quickbutiks enklaste ligger på 159kr…

    Någon annan idé i den prisklassen?

    #185061
    Unbroken
    Medlem

    Tack ändå Jimmy!

    #185264
    Erik_solvd
    Deltagare

    Slå upp en WordPress installation med woocommerce som är gratis.
    Lite teknisk hjälp kanske krävs, men betydligt billigare. Kostar under 1000 lappen för domän och webbhotell och ingen månadsavgift.

    #185284
    Jonas.L
    Deltagare

    Det brukar väl ingå detta i stort sätt i alla e-butiker?

    #185281
    Jimmy Ostrom
    Deltagare

    Nej tyvärr långt ifrån verkligheten.

    @Jonas.L 92165 wrote:

    Det brukar väl ingå detta i stort sätt i alla e-butiker?

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.