Driftstatus för betalsystem
Läs våra bloggar
E-handlare på Twitter
Skicka nyhetstips
Jämför Kortbetalning
Jämför E-handelsplattformar
Jämför Fraktavtal
Diskutera e-handel i forumet
Hejsan! Du verkar inte vara medlem på Ehandel.se ännu. Du vet väl att det är gratis och ger dig tillgång till forumet, nyhetsbrevet och mycket mer? Bli medlem nu

Gå tillbaka   Ehandel.se > E-handelsforumet > E-handelsplattformar

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1 (permalink)  
Gammal 2011-08-20, 21:36
Novis
Ingen

Reg.datum: Aug 2011
Standard Erfarenhet av Visma/spcs webbshop Avendo?

Hej
Är det någon som har erfarenhet av hur Vismas webbshop står sig mot övriga webbshopar på marknaden. Jag har själv Visma Avendo som bokföringsprogram och kan se fördelar där, givet att webbshopen håller marknadsstandard.
Svara med citat
Annons
  #2 (permalink)  
Gammal 2011-08-20, 22:49
Jimmy Öströms avatar
Inventarie på Ehandel.se
www.blekingebilradio.se

Reg.datum: Jan 2011
Standard

Planerar du att sälja bra i framtiden (vem gör inte det) så ska du helt skita i sådana piss sidor, Visma är bra (eller hyffsade) på affärsystem (gillar dock deras stämpelklocka starkt som jag har till mina grabbar som är anställda). Men några hemsidor kommer dom aldrig bli bra på tror jag. Jag använder själv deras SPCS 2000.

Hyr en hemsida från någon som kan och har flera alternativ/paket om du skulle växa. Du kommer att stå där med byxorna nere och då finns det bara tre val. Ska jag fortsätta med denna pisssida och förlora kunder eller ska jag byta till en ny hemside leverantör men som är dyrare och där jag kommer behöva lägga ner XXX antal timmar på att flytta alla varor/texter/bilder osv innan det blir okej eller ska jag dra upp brallorna och gå och lägga mig.

Detta kan låta hårt, men trust me!!! Jag har varit där och bytt hemside leverantör 4 gånger.

Finns många som säger "skulle jag få leva om mitt liv skulle jag inte göra något annorlunda".......Jag är inte en av dom

Citat:
Ursprungligen postat av atteso Visa inlägg
Hej
Är det någon som har erfarenhet av hur Vismas webbshop står sig mot övriga webbshopar på marknaden. Jag har själv Visma Avendo som bokföringsprogram och kan se fördelar där, givet att webbshopen håller marknadsstandard.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är