Plus Forum E-handelsforumet E-handelsplattformar Klarna Checkout till PrestaShop

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 12 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #99842
    MagentoMan
    Deltagare

    Hur ser intresset ut för att vi ska utveckla Klarna Checkout integration till PrestaShop. Får vi 20 intresserade så löser jag en integration till slutet av April.

    Mvh
    Dennis Svensson

    #1 namn..
    #2 namn…
    ..
    #20….

    #162116
    MonsterM
    Deltagare

    Vilken version av Prestashop?

    #162117
    MagentoMan
    Deltagare

    Förslagsvis att vi väljer senaste v1.5.4

    #162121
    Oscar Troedson
    Deltagare

    Prestaworks har väl redan en?

    #162122
    daniel.s
    Deltagare

    Om prestaworks redan har en så kan du förslagsvis kolla intresset för Opencart vilket jag gärna skriver upp mig på direkt :)

    #162136
    MagentoMan
    Deltagare

    Prestaworks har jag nu fått höra har integration klar till PrestaShop. Kan skapa integration till Opencart också om intresse finns.

    Har integration till Magento klart som kan integreras fritt vid intresse. Hör gärna av er.

    Mvh
    Dennis

    #166111
    LEDwebb
    Deltagare

    Någon som fått Prestaworks Klarna checkoutmodul att fungera ihop med anallytics e-handelsspårning? Vår funkar inte alls efter att vi bytte till klarna checkout, inte ens med “Mål”.

    Rätt så frustrerande då man missar en hel del viktig data.

    Prestaworks var inte så pigga på att hjälpa till heller, därför frågar jag här…

    Sorry för bump.

    #166262
    lenp
    Deltagare

    Nix. PW skulle fixa det snart sa dom i vintras men inget har hänt. Tröttnat att tjata på dom om detta, har ändå Magento som mål i horisonten för tillfället :)

    /L

    @LEDwebb 67347 wrote:

    Någon som fått Prestaworks Klarna checkoutmodul att fungera ihop med anallytics e-handelsspårning? Vår funkar inte alls efter att vi bytte till klarna checkout, inte ens med “Mål”.

    Rätt så frustrerande då man missar en hel del viktig data.

    Prestaworks var inte så pigga på att hjälpa till heller, därför frågar jag här…

    Sorry för bump.

    #166270
    MagentoMan
    Deltagare

    Jag har nu sedan en tid tillbaka en färdig lösning till PrestaShop som fungerar till Google Analytics.

    Skicka PM.

    #166318
    Joel B
    Deltagare

    @LEDwebb och @lenp

    Google Analytics med KCO är löst, det går bra att ta kontakt med oss för mer information.

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 12 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.