Plus Forum E-handelsforumet E-handelsplattformar Inköpsrunda av Canin snabbkassa till Prestashop 1.5 och 1.6

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #101731
    Anton A
    Deltagare

    Jag tänkte kolla om det finns något intresse här av att köra en inköpsrunda Canin snabbkassa till Prestashop 1.5 och 1.6. Mer om kassan här: PrestaShop Modules – One page checkout for PS 1.5 and 1.6
    Rabattstegen ser ut som följer:
    2 – 25%
    3 – 35%
    4 – 40%
    5 – 45%
    6 – 50%
    Priset på den är 60euro utan support och 80euro med support.

    #174545
    Anton A
    Deltagare

    Någon som är intresserad? Deadline sätter vi till 21 ikväll. Är inga intresserade då så köper jag helt enkelt en licens själv :)

    För er som är osäkra, slå till, en snabbkassa är i princip ett måste i dagens värld!

    #183559
    alastairbrian
    Deltagare

    Jag är intresserad av den här stpe-kassan https://www.fmemodules.com/en/42-one-step-checkout.html

    #183562
    Yvonne
    Deltagare

    Jag har köpt den kassan tidigare men den fungerade inte alls, supporten är helt kass och lovade pengarna tillbaka men gjorde aldrig någon tillbakabetalning… jag bråkade i över en månad innan jag fick gå via PayPal för att få tillbaka pengarna

    Snabbkassan från Canin kan jag annars rekomendera (den överst) helt otrolig support och väldigt hjälpsamma, de har hjälpt mej med andra moduler som inte passat med deras kassa då jag trott att det var deras kassa som strulade. Jag har använt den kassan i flera år. Köp supportalternativet :-)

    Jobbar du åt dom? Då kan du hälsa dom att de behöver jobba med kundsupporten

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.