Plus Forum E-handelsforumet E-handelsplattformar Webbshop med en produkt?

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 19 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #102990
    spelet
    Deltagare

    Hej
    Undrar i fall någon har en bra lösning på en webbshop med en produkt.
    Hör gärna av er med exempel.
    Tack

    #179499
    RickardP
    Deltagare

    Bygga en egen lösning, kan nog hjälpa dig mot betalning om intresse finns.

    #179501
    Tobbis
    Medlem

    Ska du enbart ha en enda produkt så känns det som att du behöver ha en hel del annan content på sidan. Oavsett så känns det som om WordPress med Woocommerce känns både enklast, billigast och bäst

    #179502
    spelet
    Deltagare

    Det är mer på sidan än just en produkt ;), jag har idag tänkt gå med WP och Woocommerce, men det känns lite “fattigt” Ska kolla vidare om jag hittar något. Vilken betallösning skulle lämpa sig bäst?

    #179513
    Carolinehjerpe
    Deltagare

    Kolla in Tictail! Det är gratis, kan nog gynna sig om du bara har en produkt! Mycket bra och väldigt enkel men snygg och stilren platform!

    #179516
    Dancar
    Deltagare

    Tycker WordPress är bästa alternativet här. Då kan du bygga en sida full med content och eventuella andra smarta funktioner samtidigt som du får en bra köpprocess genom WooCommerce. Huruvida sidan ser “fattig” ut beror ju på hur du utformar den. Man behöver ju inte använda klassiska “E-handels teman”. Det är iaf mina 5 cent I debatten :)

    #179520
    Emilll
    Deltagare

    Tror som Dancar att wordpress är det bästa alternativet, där bör du ha enklast att göra modifieringar och använda dig av andra moduler än just woocommerce som passar sidor med 1 produkt. Men du får nog göra en hel del modifieringar själv, för det finns nog inga snygga standard teman för en produkt

    #179524
    anton
    Deltagare

    @Carolinehjerpe 84082 wrote:

    Kolla in Tictail! Det är gratis, kan nog gynna sig om du bara har en produkt! Mycket bra och väldigt enkel men snygg och stilren platform!

    Håller med, Tictail är väldigt bra för det här. Gillar t.ex. http://becketpurple.tictail.com/

    #179578
    Carolinehjerpe
    Deltagare

    @anton 84096 wrote:

    Håller med, Tictail är väldigt bra för det här. Gillar t.ex. http://becketpurple.tictail.com/

    Wow! Det var en riktigt bra Tictail-sida, nu blir jag nästan avis. Måste kanske fixa en sån där första sida också:)

    Tictail har precis förbättrat sig också! tictail.com/shipping

    #179583
    timint
    Medlem

    Spana in LiteCart. Det enda du behöver göra är att ersätta startsidan med en anpassad fil som presenterar din produkt eller göra en omgående redirect från startsidan till produktens standardurl.

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 19 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.