Plus Forum E-handelsforumet E-handelsplattformar Vad är denna shop byggd med?

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 12 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #103023
    braulio
    Deltagare

    Hej alla jag håller på att starta en shop inom däck och fälgar men hittar ingenting som passar in för att kunna sortera däcken, det finns många storlekar och jag har kollat på hemsida24 nja ingen vidare där för denna typ av shop.

    woocommerce har jag tittat på. texttalk har jag också tittat på. försökt kolla på wpthemedetector på olika däckhandlare men hittar INGENTING.

    Jag vill härma http://www.abswheels.se kan någon berätta för mig vad den shoppen är byggd med? kolla på däcksidan det är där det faller? kan ni se att det sorteras med massa olika däck hur fan får jag till det där? kolla på fälgar sidan så ser det ut att vara enkelt byggt, där är det ingen svårare sortering det kan jag fixa med hemsida24 eller woocommerce. MEN BLIR GALEN hur gör man med däcken?????????? googlat runt på olika teman det kommer inga svar folk ska ha 99dollar för template men det ger endå ingenting när det gäller däcken!!!

    Närmaste jag hittat är http://www.templatemonster.com/category/cars-joomla-templates/

    seriösa svar tack

    #179625
    Dan
    Deltagare

    Egen lösning garanterat.

    #179626
    braulio
    Deltagare

    f*n också, vad menas med egen lösning är det någon som typ kodat den från scratch?

    #179627
    blazern
    Deltagare

    Just sorteringen av dina produkter är jag övertygad om att vilket företag som helst som ger dig en hyrlösning kan programmera åt dej utan att du behöver bygga hela sajten från noll.

    #179628
    braulio
    Deltagare

    schysst någon du kan tipsa?

    #179629
    Stefan72
    Deltagare

    tänk bara på att en sajt som har lite experthjälp kostar en hel del. En sajt som byggs upp manuellt lär nog ticka iväg till 6 siffrigt………
    Det drar iväg ganska snabbt om man ska anlita en webbyrå för sånt här och troligen särskilt sånt här där det verkligen blir special för kunden.

    #179633
    DreamRooms
    Deltagare

    Att kunna använda filter liknande det du länkar till är fullt möjligt i Woocommerce med produktattribut. Det finns en medföljande widget för sidebar i Woocommerce. Vill du ha det som på sidan du länkar till behöver du någon som kan koda in det i det tema du kommer att använda. Det behöver inte bli speciellt dyrt. Möjligheten finns i Woocommerce, det är hur det presenteras på sidan som kan behöva kodas.

    #179634
    braulio
    Deltagare

    Tack alla för era svar! Ska ringa runt nästa vecka återkommer med info om jag går nått bra :-)

    #179641
    Katrin Lundgren
    Deltagare

    Sidan är garanterad byggd för dem och är ingen standardlösning, troligen skräddarsydd.

    Det är inte attributen eller filtreringarna som är krångliga sådant är standard för många plattformar, men det syns genom att de erbjuder regnummersök mm att det inte är en standardvariant av sajt.

    Det finns en del tjänster som erbjuder regnummersök som man kan använda men det brukar röra sig om en kostnad på några kronor per uppslag. Det brukar inte finnas som standardlösningar i någon plattform utan är anpassat.

    Att göra sidan är den enkla delen vad gäller attribut och filtrering det är att få tag på tillräckligt bra data för att kunna bygga upp den som är den krångliga delen.

    #179646
    braulio
    Deltagare

    Okej, då vet jag att den är 100% byggd själv. Har googlat runt hittade många som skrev “customized” website så jag antar att det är det. Ska maila runt för att få olika prisförslag, 6 siffrigt så är det alltså 100k? eller??

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 12 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.