Plus Forum E-handelsforumet Ehandelsnytt Ehandelsnytt #28

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #95011

    Här kan veckans nyhetsbrev diskuteras och kommenteras.

    #115117
    Tigern
    Deltagare

    Hej

    Ja, klart att ni ska hålla på lite smaskiga nyheter. Klart är att jag vill ha allt på en gång, hela tiden, men jag ska erkänna att jag nu ägnade ungefär 10 gånger så lång tid åt nyhetsbrevet än tidigare. Som nyhetsbrevet var utformat innan så riktade det sig mer till sporadiska eller ointresserade besökare på ehandel.se kändes det som.
    Så, en bra förändring kan jag tycka.

    En kommentar på saydada’s nyheten. Detta är en solskenshistoria som bör inspirera alla forumvänner. För inte så länge sedan var detta ett litet källarföretag, precis som många andras här. Jag handlade där själv faktiskt, fick hem ett litet paket med ett klistermärke på, BUSIGT.SE, utskrivet på etikett i en färglaserskrivare eller nått… Nu köper allt om föräldrar sajten för ??? kronor av Value tree holding! Allt detta på vad? 3 år?

    Det hade varit intressant om Ehandel.se kunde leta upp tjejen som en gång startade Busigt.se och nu får höra HELA historien. DET hade varit en intressant artikel.

    #115121

    Tack för din feedback Tigern, och kul att den var positiv :) Jag var inte alls medveten om historien bakom SayDada. Vi kanske får tid att rota i det någon gång. Alltid kul med framgångssagor.

    /Julius

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.