Plus Forum E-handelsforumet Ekonomi & Företagande Tips om bokföringsprogram!?

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 44 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #96344
    Elin-BioLivs
    Deltagare

    Jag tar tacksamt emot tips på bra (ENKLA) gratis/billiga bokföringsprogram! Helst med faktureringsfunktion!

    TACK! / Elin

    #127130
    Parvelito
    Deltagare

    Unicells standardprogram och Björn Lundens program är väl två alternativ i det billigare spannet.

    #127131
    GregerA
    Deltagare

    Visma (SPCS) Enskild Firma och Mamut One Office Bokföring + Fakturering är två andra kandidater som kanske kan räknas som billiga.

    #127132
    MrTrib
    Deltagare

    iOrdning är bra och enkelt om du sitter på Mac, typ 1200 kr har jag för mig det ksotar.

    #127133
    Katrin Lundgren
    Deltagare

    speedledgers ebokföring

    #127134
    prylsjuk
    Deltagare

    Jag kör Visma (SPCS) Enskild Firma och har gjort det i tre år nu och är supernöjd. Kostar runt 1000-lappen varje år, men det är det värt. Varenda krona! :-)

    #127162
    Elin-BioLivs
    Deltagare

    Tack för tips! Får kika runt då! Det gäller ett aktiebolag, så några tips går bort gissar jag!

    #127174
    Elin-BioLivs
    Deltagare

    Ett litet tillägg, jag kör Prestashop. Det vore ju smidigt att kunna koppla ihop bokföringen med shoppen -finns det såna varianter? Någon som vet?

    #127176
    prylsjuk
    Deltagare

    @Elin-BioLivs 24476 wrote:

    Tack för tips! Får kika runt då! Det gäller ett aktiebolag, så några tips går bort gissar jag!

    Visma har ett program som heter “Visma Eget Aktiebolag” och gäller företag med en omsättning upp till 3 miljoner kronor. Har kollegor som använder sig utav denna variant och är helnöjda. Dock vet jag inget om att koppla ihop det med webbutiken.

    #127179
    fotofyndet
    Deltagare

    @Elin-BioLivs 24488 wrote:

    Ett litet tillägg, jag kör Prestashop. Det vore ju smidigt att kunna koppla ihop bokföringen med shoppen -finns det såna varianter? Någon som vet?

    Gratis/billigt och koppla ihop med webshopen tror jag är att hoppas på mycket. Vill du ha automatik och spara tid så kostar det pengar, så enkelt är det ofta.

    Vill du koppla ihop din Prestashop med tex Visma Administration så finns Sharespine som en koppling däremellan. Men då har du lämnat ordet billigt ganska långt bak i dina dammiga hjulspår.

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 44 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.