Plus Forum E-handelsforumet Ekonomi & Företagande Fora – är det något att ha?

Etiketter: 

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #97012
    Richie72
    Deltagare

    Hej
    Är det någon som använder FORA för sina anställda. Är det något som ni tycker man bör ha?

    #132974
    Joel
    Deltagare

    Det är i alla fall något man måste ha, om man har anställda med bidrag från arbetsförmedlingen :)

    #132978
    Richie72
    Deltagare

    Ja, jag har FORA eftersom jag haft anställda med bidrag. Men numera har jag inga anställda med bidrag och då undrar jag om jag bör fortsätta med FORA. Det kanske är värt pengarna ändå?

    #132996
    Jimmy Ostrom
    Deltagare

    Okej, men har du inget kollektivavtal måste man ändå ha försäkringar och annat skit så då är Fora den bästa lösningen tror jag. Jag kör själv med Fora på nummera 2st anställda varav den ena går via arbetsförmedlingen fast jag hade Fora till mina tidigare 2st anställda och dom var 100% betalda av mig.

    Men finns det något annat alternativ så får någon skrika, men jag tror inte detta själv.

    PS jag ringer dig efter helgerna igen, så ger vi ett försök att prata lite skit för det går ju sådär bra för oss båda att ringa varandra:rolleyes:

    @Richie72 30946 wrote:

    Ja, jag har FORA eftersom jag haft anställda med bidrag. Men numera har jag inga anställda med bidrag och då undrar jag om jag bör fortsätta med FORA. Det kanske är värt pengarna ändå?

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.