Jag har en kund som jag försökt få tag i sedan 2011-05-23 för att återbetala totalt 518 kronor.
Han beställde 2st olika tillfällen (postförskott på den tiden) och det strulade och jag fixade rabatt och lite annat så det blev 518 kronor tillgodo för kunden.
Ska jag kasta in detta på ett OBS konto och lägga ner det helt?
Hur gör ni, rätt ovanlig sits kanske. Men det är faktiskt inte roligt att ha detta “över sig” hela tiden:o
Håller med Berra, bokför det som en försäljning istället. Sen om han hör av sig igen så ger du honom bara en ny rabatt på samma summa. Du känner ju igen namnet, det kan väl inte finnas mer än 10-12 st som håller på med sånt där
He he ja inte är det många som håller på med fjolligt billjud, bättre att bli konsult som du och tjäna grova pengar:p. Nu ångrar du att vi pratade på emeet va:p:p:p
Håller med Berra, bokför det som en försäljning istället. Sen om han hör av sig igen så ger du honom bara en ny rabatt på samma summa. Du känner ju igen namnet, det kan väl inte finnas mer än 10-12 st som håller på med sånt där
Författare
Inlägg
Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.