Plus Forum E-handelsforumet Ekonomi & Företagande Gruppinköp av E-conomic modul till PrestaShop

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 11 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #98772
    PlayTodayAB
    Deltagare

    Hej!

    Jag är ny e-handlare och en kortare presentation av mig hittar ni på http://www.ehandel.se/forum/generellt-om-e-handel/1711-medlemspresentationer—beraetta-om-dig-sjaelv-post51612.html#post51612

    Jag kommer att sköta företagets bokföring med hjälp av e-verktyget E-conomic.

    E-conomic.se rekommenderar Sharespines modul för överföringar mellan PrestaShop och E-conomic. Den modulen har dock en månadsavgift vilket jag är allergisk mot.

    Kollar man däremot på E-conomics danska sida så ser vi att dom rekommenderar en annan modul, utan månadsavgift och som kostar 625 danska kronor inkl. moms.

    Går vi ihop 5 st får vi 50% rabatt på det priset. Någon fler än jag som är intresserad av gruppinköp av den modulen?

    // Tobias

    #151966
    PlayTodayAB
    Deltagare

    Hej alla!

    Fick nyss besked om att E-conomic modulen kommer att uppdateras för att stödja Prestashop 1.5 när den släpps, och uppdateringen kommer att vara gratis om man innehar nuvarande versionen.

    Är det någon mer som är intresserad av att haka på i ett gruppköp?

    // Tobias

    #159843
    zapmore
    Deltagare

    Någon som har testat att den danska “appen” fungerar för svenska e-conomic? Tänker på momssatser etc….

    #159844
    PlayTodayAB
    Deltagare

    @zapmore 60690 wrote:

    Någon som har testat att den danska “appen” fungerar för svenska e-conomic? Tänker på momssatser etc….

    Hej!

    Jag kör modulen tillsammans med Prestashop 1.5.3. Fungerar hur bra som helst! Hör av dig om det är något mer du undrar över..

    // Tobias

    #159927
    zapmore
    Deltagare

    Tackar! Precis vad jag ville höra! :)

    #172315
    Oscar Troedson
    Deltagare

    Bumpar tråden. Stödjer modulen Advanced Stock Management och multilager?
    Och om så, fungerar det bra? :-)

    Tack!

    #172316
    PlayTodayAB
    Deltagare

    @Oscar Troedson 74433 wrote:

    Bumpar tråden. Stödjer modulen Advanced Stock Management och multilager?
    Och om så, fungerar det bra? :-)

    Tack!

    Modulen stödjer Advanced Stock Management. Jag är nöjd med modulen och supporten från Kjeld är mycket bra! Vet inte riktigt vad du menar med multilager?

    #172318
    Oscar Troedson
    Deltagare

    @Tobbecokta, tack för snabbt svar!

    Multilager är en funktion i A S M som tillåter butiken att ha flera olika lager. Vi använder två stycken, ett default-lager och sedan ett lager för beställningsvaror (t.ex. för våra kontorsstolar). Köpte du flera moduler som du nu har till försäljning, eller plockade du bara en? Kör du några webhooks, eller bara out of the box, så att säga?

    Trevlig lördag!
    Oscar

    #172320
    PlayTodayAB
    Deltagare

    Ok, nu försår jag vad du menar. Jag har faktiskt inte testat ASM-funktionen så det kan jag inte svara på. Jag köpte faktiskt bara 1 modul så jag har ingen för försäljning.

    Hör av dig till Kjeld som har gjort modulen på Kjeld Borch kjeld@mail4us.dk så kan han säkert slänga upp en demo till dig på nolltid, så kan du testa dig fram.

    Jag kör 1 webhook och det är för att lagret ska uppdateras efter varje försäljning.

    #172322
    Andreas
    Deltagare

    Ville bara inlägga att jag anlitat Kjeld för att utveckla egenutvecklad importsystem för produkter till Prestashop för 3 år sedan.

    Är mer än nöjd över både hans kunskap och kundservice.

    Rekommenderar starkt!

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 11 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.