Hejsan! Du verkar inte vara medlem på Ehandel.se ännu. Du vet väl att det är gratis och ger dig tillgång till forumet, nyhetsbrevet och mycket mer? Bli medlem nu
I Roligaprylar omsatte jag ungefär 1 miljon första året (2008) och 2,6 miljoner andra året (2009).
Detta året hoppas jag på cirka 3,5 miljoner ungefär eller mer (hehe). Min ökning mot förra året för april är på cirka 50.000. Från 120k ex moms till 170k ex moms så jag hoppas kunna hålla den procentuella ökningen genom hela året och speciellt till jul då 40-50% av omsättningen dras in.
Men omsättningen är ju inte så viktig egentligen, det viktigaste är ju om det blir nåt över ... och tillräckligt mycket över för att både kunna leva på det och finansiera sin tillväxt.
Men omsättningen är ju inte så viktig egentligen, det viktigaste är ju om det blir nåt över ... och tillräckligt mycket över för att både kunna leva på det och finansiera sin tillväxt.
Visst är det som du säger. Omsättningen är inte allt. Det ger dock en god fingervisning hur stora man är (i relation till vad man säljer). Jag är hur som helst imponerad av era siffror Undrar hur mkt jag kommer omsätta om 3 år. Jag är väldigt blygsam i mina prognoser. Det är väl med erfarenheten man lär sig kunna uppskatta bättra i framtiden. Hur som helst, får se hur det blir. Öppnar om ca. 20 dagar
Om Ehandel.se
Ehandel.se ägs av White Tree AB
Vi är en objektiv community utan ägarintresse från leverantörer.
Vårt mål är att främja svensk e-handel
genom att sprida kunskap.
Kontaktinformation
White Tree AB
Rundgången 18
254 52 Helsingborg
info@ehandel.se
Bolagsinformation
Innehar f-skattesedel och momsregistrering.
Organisationsnummer 556824-4239