Plus Forum E-handelsforumet Ekonomi & Företagande Redovisningsbyrå som kan internationell handel

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #101985
    SamH
    Deltagare

    Jag är ute efter en modern redovisningsbyrå som förstår sig på ehandel och internationell handel och som kan lösa löpande bokföring & redovisning.

    Vi använder Magento och tar betalt via
    kontokort
    paypal
    sofort
    bitcoin.

    Vi köper varor från utlandet (både inom och utanför Europa) samt så har vi även vissa utvecklings/programvaru kostnader utanför Europa som brukar betalas via PayPal.

    Vi kör via ett svenskt AB och söker en byrå som kan hjälpa oss med löpande bokföring av ovanstående inkl bokslut etc, men även momsregistrering, deklaration etc i de länder där det behövs och inte bara Sverige.

    Majoriteten av våra transaktioner sker i Euro.

    Jag ser gärna att vi hittar en byrå som kan detta med internationell handel och som även kan bistå med information om hur vi kan göra bokföringen smidigare för oss båda, tex ihopkoppling med deras affärssystem.

    Har ni förslag eller driver en själv, skicka gärna PM.

    Sam

    #175888
    VATadviser
    Deltagare

    Hej Sam,

    Jag vågar påstå att jag kan e-handel och även internationell moms etc. Vi hjälper e-handlare med momsregistreringar och löpande redovisning i andra länder. Vi har specialupplägg för e-handeln kring dessa frågor och jobbar både för stora och små verksamheter. Vi gör dock inte löpande bokföring. Ring mig gärna om du vill diskutera detta.

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.