Plus Forum E-handelsforumet Ekonomi & Företagande Bokföringsprogram ehandel

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #101940
    Dille
    Deltagare

    Jag driver en ehandel som säljer mobiltillbehör sen februari och har lite frågor om Bokföringsprogram

    Har någon tips om ett bra bokföringsprogram med en engångskostnad?

    #174379
    DreamRooms
    Deltagare

    Nu vet inte jag vilken plattform du har, men själv har jag Mac och använder iOrdning som jag är mycket nöjd med, förutom att det inte går att koppla ihop med min Woocommerce webbutik.

    #174383
    Dille
    Deltagare

    Jag har en hp stationär

    #172815
    Stefan72
    Deltagare

    de flesta ehandlare har samarbete med företag en som pysslar med bokföring så börja den vägen. Fånigt att välja bokföring som helt saknar kopplingsmöjligheter till den webshop man har.

    #171160
    Dille
    Deltagare

    @Stefan72 84361 wrote:

    de flesta ehandlare har samarbete med företag en som pysslar med bokföring så börja den vägen. Fånigt att välja bokföring som helt saknar kopplingsmöjligheter till den webshop man har.

    Menar du revisor ?.

    #169234
    Stefan72
    Deltagare

    nej inte revisor………nu tänkte jag mest på svenska företag som tillhandahåller webshopar. har du byggt en själv med valfri “fri” plattform så lär det väl kanske inte finnas nåt. Väljer man däremot tex starweb så har ju de samarbete med fortnox och du kan få en koppling däremellan. Då får man ju en del automatiskt så att säga.

    #163502
    Dille
    Deltagare

    @Stefan72 84368 wrote:

    nej inte revisor………nu tänkte jag mest på svenska företag som tillhandahåller webshopar. har du byggt en själv med valfri “fri” plattform så lär det väl kanske inte finnas nåt. Väljer man däremot tex starweb så har ju de samarbete med fortnox och du kan få en koppling däremellan. Då får man ju en del automatiskt så att säga.

    Ok jag har anlitat cms connected scandinavia ab för hemsidan

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.